• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Dallandra

Tjänna!

Kikar in en snabbis, håller på att packa inför flytten. Igår fick vi nyckel till huset och kan börja köra kartonger och annat

Idag mår jag lite bättre, annars har jag varit helt däckad sedan i lördags av illamående och trötthet. Inga kräkningar dock. Men jag mår gärna hur dåligt som helst bara allt går bra!

• Hej baberiba

Kul att du mår dåligt;)håller tummarna att det går vägen:D och att ni har fått nyckelen till huset:D:D:D:D:D:D

• drea

Hej hopp!
    Här är det huvudet upp och fötterna ner! Det råder allmän kaos i skolan eftersom 3orna tar studenten i morgon, och tror att de fortfarande har chans att göra något åt sina betyg!!! Suck!

• Hej baberiba

många röda äpplen till drea:D:D:D:D:D:D

• drea
    Tackar! Äpplen är gott! En elev kallade mig för kärring precis... det kändes bra! Ha ha ha! jag tänker inte ändra hennes betyg, hon får IG!
  • Hej baberiba

Får hon IG för att hon kallade dig för kärring:D det var bra gjort:D

• drea

Nej, men hon blev sur när jag sa att hon skulle få IG och att hon har sig själv att skylla. Då smällde hon igen dörren och skrek kärring på väg ut! Rätt kul faktiskt!

• Hej baberiba

:D:D:D:D:D:D:D hahahahaha det var en kul story:D:D:D hahahahaha, klart du inte ska ändra betyget.....:D

• Dallandra

cheers
    Kan ju säga att jag känner mig rätt gravid med allt illamående :D :D :D :D

Kul kul med nyckeln :D :D :D

drea
    Hehe hur ska hon klara sig i arbetslivet när hon inte inser att det är hennes eget fel att hon får IG :D :D :D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4