• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • hellokitty

Hällå girls!

Nu har det äntligen lugnat ner sig på jobbet och har bara två veckor kvar.... Känns lite overkligt men ska bli såååå skönt.
    Var på landet för första gången på två månader och det var så mysigt. Lilla kissen har börjat springa ute nu och kommer med små möss hela tiden! Så ingen mus i huset längre!!

Hon har ju en kompis på landet nu också.. Han var inte där i helgen men får nog se honom nästa vecka hoppas jag. Måste ju godkänna honom först!

Cheers, Vad jobbigt med uppsägningar!! Håller tummarna för Dig! Annars kan Du kanske starta ett eget café och göra lattisar hela dagarna...

• Hej baberiba

Kitty

Du är en klippa:D:D:D:D klart att jag ska öppna café:D:D:D:D jag som har funderat så på vad jag ska starta eget i....:D:D:D:D att jag inte tänkte på det själv:o

Klart du måste godkänna kissen innan de får ungar:D

Är mösse söta:D

• hellokitty

Cheers,

Dom kan inte få ungar! Vår kisse är kastrerad... Men hon skulle fått söta ungar om hon inte var det....

Den musen som hon visade mig var en näbbmus! Dom ser lite roliga ut tycker jag..... Som en snabel, liksom... En minielefant!

Jag hjälper dig med planerna för caféet! Det ska heta Café Cheerful och så kan Du servera Dina nybakta frallor med tonfiskröra på... MUMS! Jag är hungrig....

• Hej baberiba

Kitty

Ja jag märker att du är hungrig:D:D:D planerar en massa mackor på mitt café:D kommer du och joppar för mig då:D

Cheers och Shittys café:D:D:D:D:D:D:D:D

• hellokitty

Absolut!! Vi kommer bli världskända för våra goda lattisar och goda mackor!

Och kladdkaka måste vi ha! Och all inredning måste gå i rosa toner!

• Hej baberiba

Kitty

Vilka bra idéer du har:D:D:D:D

Vi skulle bli oslagbara:D bara ett problem vart ska vi öppna vårt café?:o

cheers i Ljungby och Shitty i Sthlm eller:D nääää vi måste ju joppa ihop:o

• hellokitty

Hmmm... ja, det får vi fundera vidare på..

Har ni varmt där nere i Småland?

• Hej baberiba

morrn girls:D håller skenet uppe trots att det är tungt, det är 14 som får gå...jag förklarar sen....:o

• Hej baberiba

Men vi får eg. inte gå utan stanna kvar här i en sk bemanningspool i den får man vara i 6månader och har man inte fått ngt jobb då så får vi antingen gå hem då eller bli erbjudna andra jobb vilket betyder att de som varit kortare tid än mig här riskerar att gå och tex jag då får ta deras jobb...:o

• drea

Cheers...
    Jobbig situation, men skönt att du slipper vara en av dem som får gå! Det är alltid jobbgit att se andra personer må dåligt och speciellt om du får ta deras jobb så känns det väl extra konstigt!

Nu ska jag ut på Djurgården med mina elever, vi ska ha picnic, grilla hamburgare och spela lite olika spel! Det ska bli kul!
    Kram!

Svar på tråden Oups...lite snabb 4