• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

Hemlisen

Ja vi kan fira dig och mig om jag får vara kvar på joppet....:o chefen pratar med var och en just nu....min tur om ca 4gubbar dvs kanske om nån timme eller två:o

• Hemligt ( fast inte längre)

ojoj, uffa va nervöst
    Håller tummarna...

• Hej baberiba

Hemlisen

:[nervös är jag....visst vad chefen än säger till mig så har ju jopp till dec. till att börja med......jag vill ju veta:o

• ica i rutan

Hejheeeej! :p

Phhhhuuuu... det är _varmt_ idag här nere i söder! 8) Solbrillor och solskyddsfaktor på! :D:D:D:D:D:D:D

Hej lillithsmamma! :D Välkommen till oss. Vi är lite knäppa, men det får du ha överseende med! :D:D:D:D:D
    Nåt mina vimspottor till vänner här glömde förklara för dig var att det här även är "de gröna gubbarnas tråd". Som nykomling får man alltid uppdraget att räkna grönisar... och du måste börja från första tråden. :D:D:D:D:D:D:D:D:D Hahahahaha...

Jag är ica och min gubbe är :[. Han ser sk*tnödig ut säger mina snälla friends här i oups-tråden och jag måste ju hålla med. :D:D:D:D:D:D
    Jag bor i Karlskrona, längst ned i sydost och gifter mig 19/8 med min älskling. Vi har inga barn och inga djur. Jo, dammråttor då... Fast de :[ inte på tallrikarna som Kittys möss gör iaf!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• ica i rutan

Uuuuuh Cheers..... Fan vad nervigt!!! :o :( Men det går säkert bra. Den som gör sig av med dig är fan ta mig riiiiktigt puckad!

STYRKEKRAMAR TILL DIG FRÅN MIG!!!!!!!!

• Hej baberiba

ica

:D:D:D:D:D tack för dina ord de värmer...:D:D:D:D precis så tänker jag oxå:D:D:D

• Dallandra

cheers
    Hur du haft snacket med chefen än?? fy bubblan vad nervöst!!!

• Hej baberiba

Dallis

Nä inget snack än med bossen..huaaa vad nervöst,,,:o men jag tror att jag får gå härifrån för jag har hör av de som får stanna att då talar det för att jag får gå:(...men visst jag hamnar i bemanningspoolen och jag kan ju säkert hitta nytt jobb via detta....så jag tror att jag och min kompis här att vi två får gå.....:( för jag ska adoptera och min polare har ett barn och chefen anar nog att hon ska ha fler så han vill inte få in vikarier......:o han får inte göra så eller tänka så men det tror jag att han gör..:o

• ica i rutan

*suck* Som vanligt då. Unga kvinnor som är i "skaffa-barn-tagen" har ju aldrig några lysande förutsättningar... :[

• Hemligt ( fast inte längre)

Nä fy bubblan... men det går väl tyvärr inte att göra något åt om det inte uttalas muntligt...

I sånna här lägen är det rätt bra att min chef även är min pappa...

Svar på tråden Oups...lite snabb 4