• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

Det är inga som får gå utan alla har iallafall ngt slags jobb fram till december. Fram tills dess så har vi våra löner vi har idag. När vi är i denna bemanningsppol så kn vi få utbilda oss eller göra lite olika projekt och ändå ha vår lön:o det är ju bra:D sen i dec. får man se vad som händer:o

• lillithsmamma

hej tjejer ren nyfikenhet vad är denna för tråd :)

• Hej baberiba

lillithsmamma

Hej o välkommen:D:D:D:D

Det är en helt galen tråd där vi pratar om allt som är viktigt här i livet..:D:D:D varje fredag har vi party....:D:D:D:D

Det är jag Cheerful den hemliga agenten 8) och sen har vi hellokitty som har möss som :[er på hennes tallrikar på sommarstället, sen har vi drea - lärarn :p som håller ordning i klassen:D:D:D:D sen har vi ica som är helt sjukt galen:D:D:D:D sen har vi Hemlig som är hemlisen hela tiden och hon gillar attsmyga...:D sen har vi Dallandra som bara flyter med oss när hon hinner....sen tittar lightfish in ibland en kul typ:D:D:D:D hoppas att jag inte glömt nån:D:D:D:D:D

• lillithsmamma

:) roligt tråd hoppas ni inte misstycker att jag kommer komma titta in då och då och små prata med er :)

• Hej baberiba

lillithsmamma

Jättekul med nytt folk:D:D:D:D:D

Vem är du? vart bor du? ålder? ska du gifta dig eller har du gift dig?:D

• lillithsmamma

Cheerful jag är en mamma till tre barn två egna och en bonus . bor i södermanland är 26 snart den 14 juli .
    saka gifta mig längre fram 2008 drar i väg hemligt till norgie så ingen vet om det mer än en bästa vänninna :D är blyg ända sättet att våga prata är genom nätet :)

oj detta vart långt sorry :)

• Hej baberiba

:D:D:D:D:D det var väl inte långt:D:D:D:D

En till hemlisen då:D Hon med nicken Hemligt gifte sig i hemlighet:D:D:D:D

• lillithsmamma

blir väll så :D

• lillithsmamma

vem är ni exakta då ? ålder ,bor ? och är ni gifta ska gifta er iså fall vart när ?

• Hemligt ( fast inte längre)

Tjingeling, här kommer smygaren

lillithsmamma
    Välkommen hit, det här är den bästa tråden på hela BT, alla e helt tokiga här

Cheers
    Glömde du inte Gerda

Svar på tråden Oups...lite snabb 4