• R&F (1/7 2006)

    Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)

    Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!

  • Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)
  • ak76

    Jo då, men tiden är tyvärr lite knapp...
    Vi ska till Halmstad i morgon, för att träffa cateringfirman igen och sedan är det ju midsommar och därefter DIN tur Robie! :)

    Men ni som bor i Halmstad kanske har lite lättare att komma ifrån. Ni får helt enkelt uppdatera mig iså fall!

    Köpte lite mer papper till vigselprogrammen i lördags, samt lite band och pyssel - roligt! Beställde min ring också!!!!! Tyvärr fanns den inte i min storlek, men de skulle ringa runt till andra Albrektsbutiker och se. Annars skulle de stå för kostnaden för storleksändringen. Den är jättevacker!

    Kram,

  • Poppinella

    Om någon vill träffas så kan jag redan imorgon vid halv två!

  • Poppinella

    Lunch låter toppen! Blue thai igen?
    Någon mer som kan?

  • R&F (1/7 2006)

    Lunch halv 2 på Blut Thai låter toppen. Jag kommer.

  • AnnelieE

    Robie: låter som om du haft en kalas hippa!

    Robie och Petronela: Kan tyvärr inte luncha med er imorgon, jobbar kväll.

    Anna-Karin: Vad har du för mailadress. Ska försöka maila dig en bild på min ring.

    Idag har jag varit och beställt blommor. Var nog på tiden med knappt tre veckor kvar till bröllopet... Så här kommer buketten att se ut på ett ungefär: www.thedelightedeye.com/images/bride-calla-bouquet-lg.jpg

    Har även beställt handledscoursage till mina tärnor. Coursage till Stefan, hans marsalk, samt till Stefans stora son. Isak får en liten blomkäpp.

    Har även varit hos frissan och diskuterat hår. Tror att det kommer att bli kanon. Har klippt lugg, känns mycket ovant. Frisyren kommer att bli helt uppsatt (fast med lugg då). Lite spretig, med krusade partier. Inga lockar.

    Ngn av er som kan tipsa om vart man ska gå för att få naglarna fixade?

  • ak76

    Annelie:
    a-k.is@home.se!
    *spännande*

    Buketten kommer bli jättevacker! Antar att nerverna ligger lite utanpå hos dig också, eller? Hoppas allt är bra ialla fall!

    Kram

  • Poppinella

    Åh, jag vill också se ringen!!! Maila mig med! poppinella81@hotmail.com

    Igår köpte jag hålare till brudnuketten. Corsagenålar hittade hon inte just nu så det ska jag gå tillbaka för att köpa.
    Köpte även en jättefin tiara och diadem i ett! Precis nåt sånt jag ville ha! 159 kr var inte särskilt dyrt heller mot många andra man tittat på!

    Robie, Village hade inte konversationskort som det stod... fattar ingenting. Vart beställde du nånstans? Jag tänkte slänga iväg ett mail till dom på www.koversationskort.com och säga det. Det står ju där att Village har, men hon sa (otrevlig dessutom) att de aldrig haft. Hm...

    Imorgon ska vi till Hanna Morris och prova kläder till Conny. Det ska bli kul att se honom i nåt sånt! Jag sa att jag inte behövde följa med eftersom han inte var med mig, men det ville han att jag skulle göra och då säger man ju inte nej!

    Provade även min läckra kroppsstrumpa igår ochd et var en pärs! Ett helt jäkla träningspass bara för att få på eländet och inte ens var det snygg! Dock satt den jättebra på och jag tror inte jag kommer hitta nåt bättre att ha under. Har lagt undan den så ska in imorgon och köpa den.

    Det är så gött med allt man får fixat såna dagar!!!! Känns bra!
    Ha det bra mina vänner!

Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)