• R&F (1/7 2006)

    Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)

    Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!

  • Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)
  • AnnelieE

    *vinkar* Här är jag, tillbaka efter en händelserik vecka. Har både hunnit vara i Sthlm på studentuppvaktning, i London och idag i Tyskland.

    London var en händelserik resa... Min kompis blev av med sitt pass och fick följdaktligen inte åka hem. Snaacka o att jag kände mig som världens sämsta kompis som åkte hem själv. Hon kom hem idag, två dagar efter mig.

    Ringen är hämtad och jag är _så_ extremt nöjd (även om min kära mor hävdar att jag kommer att tröttna på den).

    Pappa börjar bli rejält nervös i nför tillställningen. Själv känner jag mig fortfarande rätt cool.

    Idag har vi varit på pensionärsbussresa till Tyskland och handlat en stor del av drickan. Så det rullar på.

  • ak76

    Och här är jag.... *vinkar lite till*

    Annelie, oj vilken resa, tur att allt ordnade sig till slut ialla fall för din kompis och att ni kom hem ordentligt! :)

    Är så nyfiken på din ring, kan du inte ta ett kort så vi andra får se... *hoppar jämfota*

    Fick nyss mina skor på posten, är såååå nöjd! De är jättefina! Passar precis! Åhhhhhhhh - glad!

    Dessa blev det ju till slut:
    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=7767671828&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1#ebayphotohosting

    Många kramar till er alla, antar att nerverna ligger lite utanpå för en del av er nu ;) PS Robie, jag träffade precis Fredriks bestman, han skulle till posten och hämta ett paket, och kom in här till mig... Han är nog hemma för sällan...hihi.

    /Anna

  • R&F (1/7 2006)

    Ja han är inte hemma ofta!!! :) Vi träffade ju prästen igår (då när du mötte oss i Burseryd) Han hade inte sett att de byggt om i vägen eller att ni höll på att renovera ballkongen. Nä han märker inte så mycket :D

    Träffade som sagt prällen igår, helt underbar är hon, coollugn.Till det mesta sa hon att "det kommer naturligt om ni vill pussas eller ej, det kommer naturligt om ni vill hålla varandra i handen" m.m. Ja det lugnade mina nerv er LITE. Annars så är det rätt nervigt.

    Det mesta är ju redan fixat, måste bara checka av med alla inblandade denna vecka. Så alla vet vad de ska göra och när.

    Ingen hippa än...... bara 2 helger kvar nu. Kanske det inte blir något??? Men alla är lite krypptiska om midsommar. Antingen är det då eller så vill dom att vi ska tro det. Fredrik har inte fått svensexa än heller. Hmmm och ingen har hört med mig om han kan den eller den dagen heller, så det måste nästan vara midsommar.

  • ak76

    Robie, vad skönt att allt gick bra med prästen, skönt också att hon är avslappnad och så! Ja du, nu är det nära!!!

    Louise var ju hos mig och hälsade på i helgen, hon och Vicki pratade om hippan då, men jag gick undan för att jag inte skulle höra när/var/hur - jag är nämnligen livrädd för att jag ska försäga mig till dig Så jag vet inget heller.... , men en sak vet jag - ni kommer få det jätteroligt och helt underbart, när det nu än blir!

    Kram så länge,

  • ak76

    Japp! Det kan jag näääääästan lova. Om de inte har pratat om hippan för att förvilla mig vill säga. (??????) Men som sagt så gick jag undan så fort jag hörde ordet hippa så det kan ju ha varit någon annans hippa de pratade om...

    Men som tur är vet jag ingenting, så mer detaljer kan jag inte ge (och hade inte gjort om jag vetat något heller ;)
    Den som väntar på något gott.... *hihi*

    Kram,
    Anna

  • R&F (1/7 2006)

    Ja då var man hippad!!! Möhippa och svensexa på samma dag. Hur kul som helst hade vi. Kan berätta mer när jag återhämtat mig lite, är trött och mycket mör efter en hopplektion (har inte hoppat o ridit på det sättet på 7 år!!!!!).

  • Poppinella

    Vad kul Robie! Ser mycket fram emot att höra vad du råkade ut för!

  • ak76

    Hörde på "omvägar" att ni hade haft det jätte-roligt! Hoppas du njöt och hade en underbar dag! (Och Fredrik med så klart!) :)

    Kram,
    Anna

  • R&F (1/7 2006)

    Ja nu har jag återhämtat mig i det största. Jag kan fortfarande inte gå ordentligt.

    Sammanfattar här dagen:

    Båda blev tagna i lördes morse strax över 9. Det bara vällde in folk i lägenheten och vi har ju inte så stor lägenhet. Det var folk överallt. De tjoade och tjimmade och vi drack bubbel. Fredrik och killarna stack nästan direk medan vi tjejer väntade på Fredriks föräldrar som skulle passa hundarna. Jag skulle ta på mig oömma kläder och gummistövlar.

    När hundvakterna kom åkte vi till Stall Österby. Där fick jag rida ett underbart sto (Midnight Black). Jag fick en hopplektion. Jag har ridit och ägt häst tidigare men det var 7 år sedan. Men det var som att lära sig cykla, jag hade det kvar. Detta var jätteroligt och nu är jag sugen att börja rida igen. Nackdelen med detta var att jag idag inte kan gå normalt. Jag kan inte få ihop knäna pga träningsverk.

    Vi åkte vidare till stan. Hade nu en sjuksköterske dräkt på mig och fick en korg m saker som jag skulle sälja (kondomer, godis, glidmedel). Jag fick totalt under hela dagen ihop över 500:- . Vissa på stan tyckte nog att jag var lite påstridig, men försäljningstekniken gick hem. Träffade några jag kände åxå, det var kul.

    Åkte till en som gör pärlhalsband/armband och alla fick göra varsitt halsband eller armband. Har nu skaffat mig en ny hobby kanske. Det var hur kul som helst. Fick en krona utav henne som hon hade gjort som jag hade på mig resten av dagen.

    Vidare till Svea Hotell och bubblade på deras relaxavdelning, alltid en höjdare.

    Gick till Pio och åt. Tidigare under dagen hade jag trakasserat Nicklas som äger stället, men nu fick han tillbaka sina pengar när vi åt där.

    Nu vid denna tid hade killarna kommit till Helwetet och ätit så vi gick dit en liten stund men fortsatte till Harrys. På Harrys fortsatte jag sälja saker. 5 killar köpte kondomer och gav mig ett par trosor!!!! Blev lite chockad över att de hade varsinna trosor med sig i fickan, brukar man ha det? Men kul var det i alla fall. Tog dom på mig (ovanpå mina andra). Harrys ena servitris bor granne m mig så där bjöds jag på något sliskigt.

    När kl var 11 gick vi till Helwetet och var där till 2. Fredrik var klädd som Elvis i allt för liten dräkt som skar in i "familjelyckan".

    Oj va långt det blev......
    Men det var en underbar dag med underbara vänner :)

Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)