• R&F (1/7 2006)

    Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)

    Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!

  • Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)
  • R&F (1/7 2006)

    Hej Zilla! Kul att höra från dig. Ja nu är det en vecka kvar för er, pirrar det i magen?
    Jag kan inte på onsdag, ska provsminkas på fm och till prästen på em, men tisdan hade funkat för mig.

  • physalis

    gud vad spännande att det börjar närma sig ordentligt för några av oss! :)

    popinella

    mitt efternamn är så ovanligt att jag nog inte vill lägga ut det på BT, men är ni nyfikna kan ju robie ta det på nästa träff! :D

  • Poppinella

    Jag kan på tisdag efter fyra, annars passar onsdag mig utmärkt (tror jag, måste kolla i min kalender sen, men återkommer om jag sagt fel)...

    Kul att höra från dig Zilla!

    *hm* Nu blev jag nyfiken på vad du heter physalis!

  • physalis

    popinella

    ja, det är ju inte det vackraste efternamnet, egentligen är det rätt fult, men det är väldigt fördelaktigt i mitt karriärsval.

    Och sedan känner jag väldigt starkt för den delen av min bakgrund, sedan det är en del jag som tonåring förkastade och skämdes för. Det har ju totalvänt nu på vuxna dagar...

    Usch, jag tror att bröllopsnerverna har börjat komma, jag har också börjat drömma märkliga drömmar... Nu är det ju mindre är tre månader kvar...

  • Poppinella

    physalis
    Låter ju som mitt efternamn då ungefär!
    Jag har avskytt mitt efternamn så mycket i mina dar för jag har varit så retad för det. Nu bryr jag mig inte nämnvärt, men vill ändå byta. Jag vill inte att våra eventulla barn ska gå igenom det jag har gått igenom och tro mig - heter man det jag heter så blir man retad, så är det bara. Trist att det ska vara så.

  • R&F (1/7 2006)

    Blir det någon träff i morgon? Vart blev du av Catharina?

Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)