• R&F (1/7 2006)

    Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)

    Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!

  • Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)
  • Poppinella

    Hej och förlåt för att jag inte varit inne här på några dagar... har jobbat, jobbat och åter jobbat. Däremellan har jag varit i stallet och tvättstugan ungefär

    Jag kan vara med på fredag, men antagligen inte så länge. Vi ska till Kalmar då så Conny hämtar mig från träffen så åker vi direkt i så fall.

    Har köpt en väska nu förresten och den är jättesöt! Om jag kommer ihåg ska jag nog ta med den och visa för er om ni vill! Den är så söt min lilla väska!

  • Poppinella

    Just det ja, helst kan jag så tidigt som möjligt efter 15...

  • R&F (1/7 2006)

    Ska vi säga 15 då så kommer Annelie när hon slutat?

    Klart vi vill se din väska!!!!! :)

  • AnnelieE

    Vi säger 15 på Regnbågen. Jag kan smita tidigare från jobbet. Kul!

  • Poppinella

    Så bra, då ses vi 15 där då! Ska bli lika roligt denna gången!

    Vad händer med Zilla egentligen? Kommer hon med denna gången?

  • R&F (1/7 2006)

    NUUUU, i skrivande stund, är Fredrik i Tyskland o köper sprit :) Nu kan vi bocka av det på att-göra-listan, skönt!

    Hade möte m toastmastrarna i lördes, de är så hemlighetsfulla :) Men det ska bli så roligt.

    Trodde vi var färdiga med bordsplaceringen, men nu har vi ändrat lite igen. Man blir nog aldrig nöjd med en bordsplacering, går alltid att göra bättre.

    Kollade på vår bil från 34 igår med, killen som ska köra oss körde till balen igår så då fick vi se den "in action", den är skithäftig. Ska göra en skylt och knyta tomburkar nu som ska sitta baktill. Hur häftigt som helst :).

  • Poppinella

    Hej på er!
    Idag har jag pratat med min kusin om ändringarna... det var inga problem alls så det känns skönt! Så mycket dyrare verkade det inte bli då han hade en del stenar hema och i så fall behövde jag inte betala för dom. Vilken snäll kusin man har! Skickade en bild på hur den ser ut med och såna sa han att han gör rätt ofta. Inga problem det heller med andra ord! Skööönt!

  • R&F (1/7 2006)

    Poppinella: Va bra, då blir den ju som ni vill :) En sån kusin skulle man ha :D

  • Poppinella

    Ja, han är inte dum han!

    Nu idag har vi suttit och gjort insidan på inbjudningskorten. Utsidan kan vi inte göra för sakerna har inte kommit från Panduro ännu. Men insidan blev väldigt bra i alla fall! Det röda pappret och texten är färdig och sen blev det en liten tecknad bild på ett brudpar (skitsött) också. Ska se om jag kan ta nåt kort vid tillfälle och visa. Blev riktigt nöjd så långt!

    Vad har ni andra gjort för bröllopsbestyr nu i dagarna då?

Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)