• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • Magnus brud

    Paulinas

    Tack för stödet både gällande inbjudningskort och präst. Magnus tittade igen på de gamla inbjudningskorten. Han tyckte inte heller att det skulle varit roligt att skicka dem, men ville inte säga det innan för han tyckte synd om mig att göra alla på nytt igen. Gällande prästen så hoppas ja att han/hon godkänner det. Men blir det inte så, gör det inget. Det känns ju mest naturligt egentligen att vi går in tillsammans. Samtidigt känns det bra med pappa. Det blir som det blir.

    Längtar till bilderna kommer, man är ju lite nyfiken.

  • Min-Ah

    Magnus brud!

    Usch så tråkigt att inbjudningskorten inte blev bra!
    Förstår ju att ni är ledsna för detta!

    Jag använde mig av en lim-roller-mus (Pritt) när jag limmade fast papper (med text) i våra inbjudningskort och det blev mycket bra!
    Inga "skrynklor"!

    Hoppas det löser sig angående "ingången" med din far i kyrkan!

  • Min-Ah

    BT-träff, ja!

    Skulle vara kul att få till en träff snart!

    Jag kan också den 25/5 (Kristi Himmelsfärdsdag).
    Någon som har koll på hur det är med öppettider (cafén) när det är "röd" dag?

    Skulle kunna den 28/5 med.

  • Eruraina

    hmm, tänkte inte på att det kanske var stängt på den röda dagen...

  • dahlis

    Hejsan!

    Tänkte hinna skriva lite innan jag ska iväg till Karneval i Lund. Har varit hektiska veckor, semester i Schweiz, personalkonferenser och mycket att göra både på jobbet och hemma.

    Jag kan också ta en fika den 25/5 och ev den 28/5. Vi kanske ska till Helsingborg och titta på ring då

  • dahlis

    Magnus brud

    Förstår dig precis när det gäller korten, är väldigt noggrand själv...

    När har du tänkta att skicka era? (ni gifter er ju veckan innan oss)

    Våra kuvert/kort är klara så nu är det bara texten som som ska skrivas ihop. Men det går nog relativt snabbt. Vi ska försöka få ut korten innan midsommar.

  • Magnus brud

    dahlis

    Vi har nog tänkt skicka dem om några veckor. Alla korten är färdiga nu. Så nu ska vi bara göra inlagan. Det har jag tänkt göra till helgen. Jag skickar väl dem när de är färdiga.

  • Magnus brud

    Paulinas

    Tänkte komma och hämta korten ikväll om det går bra. Jag slutar vid halv fyra, sedan några ärenden innan jag i så fall kommer. Om du inte har svarat här ringer jag ju självklart innan jag kommer.

  • Paulinas

    Hej!

    Josse, vi ska till mamma ikväll så är tyvärr inte hemma. Men vi kanske kan köra inom Tormestorp på vägen hem?

    Ett alternativ är tisdag. Då är vi hemma mellan 16.30 och 18.00.

    Vi kör på det som passar dig!

  • Paulinas

    BT- fika!

    25:e tycker jag låter jättebra! Ska bort på kvällen, men det stör ju inte. Ska vi säga kl 11.00 på lilla torg så kan vi ju se vad som har öppet. Något café är ju definitivt öppet.

    Eller har ni annat förslag på tid etc?

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224