• Min-Ah

    kristianstadsbrudar! ny tråd 060224

    KRISTIANSTADSBRUDAR!

    Jaha - då var vår förra tråd avstängd...
    Startar en ny!

    Alla, gamla som nya hälsas hjärtligt Välkomna!

  • Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224
  • Magnus brud

    Paulinas
    Det låter trevligt med en fika imorgon. Vi kan ju ringa och bestämma närmare.

  • Eruraina

    Man kanske få bjuda in sig själv på fikan i morgon eftermiddag?=)

  • Magnus brud

    Paulinas

    Kan tyvär inte ta någon fika i eftermiddag. Jag måste jobba till 17.oo ikväll, sedan vill jag träffa Magnus. Han ska jobba hela helgen så vi träffas inte förrän måndag igen. Så jag ser framemot en myskväll med honom ikväll. Vi kan väl se på söndag eller början på nästa vecka. Man är ju lite!!! nyfiken på korten.

  • Paulinas

    I början av nästa vecka blir bra! Men jag kan nog inte hålla mig utan kommer att öppna kuvertet (hoppas verkligen att det kommer idag).

    Eruraina , vi kan väl se när det blir nästa vecka, vi skriver här på BT! Och sen börjar det väl bli dags att bestämma tid för ny BT träff!! När kan folk?

  • Eruraina

    Ja, men dte låter jätte bra..!

    ja, en bt-träff snart... =)

    och du lisa, du vill väl ha fler hjärtan gjorda ?=)

  • dahlis

    Eruraina

    Tack för inbjudan till tjejkväll! Kommer tillbaks från semester då, så tyvärr kan jag inte, men det kommer ju som sagt fler tillfällen.

    Alla:
    Skulle gärna träffas snart, men som vanligt är jag väldigt uppbokad. För mig passar söndagar bättre än lördagar..

    Ha en trevlig helg!

  • Eruraina

    dahlis :

    semster låter skönt, var skall ni åka?=)

    Idag var jag på atalje mb och provade brudklänningar...så fina var de, få åka dit en gång till och prova ännu fler...

  • Marie (Inte min tur än)

    Hej

    Träffade precis Lisa med möhippe gänget. Hoppas du hade trevligt vännen. Jag kunde ju inte eftersom min brorsdotter firade sin 5 års dag just idag. =( Du var jättefin i din krona o slöja ;)

  • Min-Ah

    Paulinas!

    Vad kul att du haft möhippa!
    Visste ju inte om det, annars hade jag ju åkt in till stan och "kollat indig"!
    Hoppas du hade en trevlig dag (och kväll! )!

Svar på tråden kristianstadsbrudar! ny tråd 060224