• Jupiter2

    Vänner Lund

    Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner Lund
  • Jupiter2

    Jo, jag är glad att han inte kommer. De flesta vi bjudit vill vi ha med! Det är två på listan som vi hoppas inte kommer men som vi "var tvugna" att bjuda. En har redan tackat nej...

    Nej, vi ska inte ha såpbubblor. Vi ska faktiskt inte ordna något. Om folk vill ha med sig något att kasta får de ta med sig det själva. Jag antar att folk tar med sig ris... Ska alla andra ordna ris/bubblor/annat??

  • Izunia

    jag tror att manga glömmer att ta med sig ris...jag har nästan alltid glömt..är alltid sa stressad innan jag ska iväg! :)

  • Jupiter2

    Äntligen har vi en dator igen!!! Åååh! BT varje dag. Vilken lycka! HIhihihihihi!

  • pov

    Funderar på att köpa sånt där ris som smälter med tanke på fåglarna...nån som vet vad det kostar??

  • pov

    Nu är min bordsplacering uppdaterad på nytt!! Är såååå nöjd :D :)
    Backar nån mer ur nu får jag dåndimpen :D

    Tror faktiskt att det blev bättre nu. Är kanske som det sägs att "inget ont som inte har nåt gott med sig"!

  • Izunia

    jag vill fika...! desperat behov av att prata bröllop...

    POV, där ser du..det ordnande sig. Lite surt att man fick spendera värdefull tid pa att göra om bara..

    Jag vet inte riktigt var man kan köpa sant ris. Har hört sa mkt om ris och faglar, och senast att det faktiskt bara är en myt..
    Vi ska ha sapbubblor och ris iaf.

  • Jupiter2

    Jag kommer snart att gå på knäna. Från v. 22 och fram till skolavslutningen är jag inte kontaktbar. Så innan dess hade varit bra!

Svar på tråden Vänner Lund