Vänner Lund
Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!
Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!
Hej!
Det blev aldrig av att vi provade ut mannens kläder i helgen. Det var annat som kom emellan. Men tack för era tips. Får se om vi kan ta det nästa helg.
Izunia: Vad hette hotellet ni var på? Var det bra?
Vi bodde pa Grand Resort och det var helt fantastiskt!!! 5 stjärnigt hotell med frukost och middag. Jättestort! och vilka rum!! Kan absolut tänka mig att aka dit igen! Men stan är inget att hurra för...vi var där bara en gang. Lite komiskt att vi bara satt pa hotellet, men det var sa stort! Dessutom gjorde vi 3 utflykter - akte 4-hjuling i öknen, 1 dag i Luxor och sedan snorklade vi i söndags! :)
Jo vi märkte av oroligheterna..da de bombade samma dag som vi kom dit..kollade mkt CNN och BBC. Men det var ok.
Min tärnklänningar har kommit!! Jättefina, men ocksa gabnska stora..vi maste sy in dem.
POV...snart dags!!! woooooohooo!! Allt klart? Har
opd..har du hittat nat du vill göra med naglarna?
Penny28
Åh, vad jag blir glad av ditt lilla inlägg! Vi ska gifta oss i Hammarlunda kyrka - det ligger i och för sig ett par mil bort, men är såååå fin. Dessutom kan man ju ha ankomst med båt i alla fall... Jag tror vi ska boka den. Tyckte du som gäst att det var trevligt att brudparet anlände i lövad båt? (om de nu gjorde det)
När och var ska du gifta dig?
Izunia
Jag är jätteavundsjuk! Låter som rena bröllopsrsan att häcka på lyxhotell, tycker jag Blir det repris i augusti?
haha..det var nästan sa!! Jättefint!
jag har lite bilder..
pg.photos.yahoo.com/ph/bellanails10/album&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//pg.photos.yahoo.com/ph/bellanails10/my_photos
Tyvärr aker vi ingenstans i augusti..kanske nan weekendresa. Vi tar bröllopsresan i nov/dec...Vet ej riktigt vart än..
Izunia
Läckra bilder! Nu blev jag sugen på att resa söderut...
Förresten, tärnklänningarna. Kul att de är fina! Och du, det är bättre att lägga in än ut...
jo det var ju sa vi tänkte...Men man blir ju lagon irriterad när man mätt ut sig exakt, gatt efter deras matt och alla klänningar är ca 1 stl för stora...
Hoppas inte sömmerskan blir för dyr nu..dessutom är klänningarna väldigt langa!
Era små sviiiin ;)
Gud vad det såg skönt ut!!! Nice att ha fått lite färg va? Ang. naglarna så är jag inte klokare än när vi sågs sist. Vet bara att jag vill ha nåt snyggt :D
Hade ett återbud till bröllopet i går. Osan gick ut den 24/4! Jag som var färdig med bordsplaceringar o allt. Bara att göra om :(
Bebop!
Ja, min kusin kom i lövad båt och alla vi gäster stod vid bryggan och väntade på dem. Jättemysigt! Sedan drack vi brudskålen vid strandkanten på gräsmattan nedanför värdshuset.
Jag gifter mig i Bosjökloster k:a den 1 juli, hade tänkt ett tag att ha festen på Ringsjö W, men eftersom min kusin redan haft sitt där tyckte jag att jag skulle ha mitt någon annanstans!
Hammarlunda - där är min sambo döpt! Bor du där i närheten? Jag bor i Höör, därav Bosjökloster! =-)