• Jupiter2

Vänner Lund

Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

• Svar på tråden Vänner Lund
  • pov

Gick bra med kläderna, de passade perfekt!! Helt klart över förväntan :)
    Ända grjen är att västarna är i grå/silver och vårt färgtema är ivory/guld/lime....Vad tror ni, kommer det bli konstigt om brudgum och bestman har plstrong och väst i silver???

• Jupiter2

Jag kan inte fika idag... Helgen är fri och nästa vecka ser bra ut.

• bebop

pov

Kul att kläderna passade! Jag tycker inte att det gör något att väst/plastrong är i silver. De kommer väl ändå att ha blomma i temafärgerna?

• bebop

sundayline Vi har samma datum!

Söndag är ju valborg (grilling och majbål med grannarna, hehe) så det får bli på förmiddagen i så fall. Brunch?

• nybliven lundabo

pov, det verkar bara vara du och jag som tänkt fika idag.. ska vi spara det till nästa vecka istället då? Då verkar ju fler kunna. Jag kan inte onsdag, men resten av veckan ser ok ut. Är borta på söndag.

• pov

Ja, vi får väl hålla oss ;)

Verkar som det blir svårt att få ihop nåt denna veckan...?

Ska till frackkompaniet i dag och kolla på plastronger och näsdukar. Av någon anledning hade skräddaren i Thailand totalvägrat att sy eller lämna med tyg till plastrong och näsduk. Skumt va?!
    Är lite rädd att tärnans klänning ska skära sig med den silvriga färgen...

• Jupiter2

Kan något skära sig med silver? Jag tror inte det i alla fall... Det blir nog jättebra!

• bebop

pov Håller med Jupiter. Jag tror att det blir ursnyggt med silver!

• nybliven lundabo

Jag håller med - även om färgmatchningen inte blir exakt som du/ni tänkt så har jag svårt att tro att det skulle skära sig.

Svar på tråden Vänner Lund