Vänner Lund
Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!
Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!
pov, vi hittar pa nat riktigt snyggt! :)
Det där med OSA...vi har manga som inte svarat...nästan 1 manad efter osa gatt ut...:(
Maste du göra stora förändringar i bordsplaceringen?
Man får väl eftersöka de gäster som inte svarat på OSA om det gått 1-2 veckor??
ja det är riktigt trakigt alltsa...vi gör det nu..
penny28
Snacka om att vi ska ha den lövade båten!
Vi bor i Flyinge! Var ska ni ha festen? Förresten gör det väl inget att din kusin hade festen på Ringsjö Wärdshus. Det är ju ER stora dag och då får man göra precis som man vill!
Izunia
Vet ni hur det blir med alla de som inte svarat? Kan inte någon släkting till Andi ringa runt? Ni kan ju inte precis ringa femtusen samtal till downunder.
jo andis mamma är redan pa de...Vi har mailat, sms:at och ringt...
Trist att folk inte ens bryr sig om att svara..oförskämt...:(
Verkligen! Jag har en morbror som är en riktigt tråkig typ. Har aldrig gillat honom för han hälsar knappt och går inte att prata med för han svarar bara ja eller nej på allt. Har ingen social förmåga. Igår ringde min mormor och sa att han inte kan komma. Han kan alltså inte ens ringa själv och säga detta utan låter sin gamla mamma ringa! Jävla typ! Inte för att vi vill ha honom där egentligen men man kan åtminstone tacka nej själv.
jupiter..vet precis...
Andis morbror och hela hans familj är likadana...alla barn ocksa. När vi var pa bröllopet i australien satt ena kusinen vid samma bord som oss...hon pratade inte ett ord pa hela kvällen!!! kul...
Ingen av dem har alltsa hört av sig.
Miss Ebay här har förresten fatt sina sapbubblor igar...nagon som ska ha det? Det blir väldigt fint pa bild..
Jag fattar inte att en del släktingar kan vara så oförskämda!
Nu vet jag varför vi "bara" har 30 gäster. För att slippa bjuda alla människor som vi egentligen inte vill ha där! Alla som är inbjudna till oss har tackat ja. Jag tror att om vi bjudit en massa kusiner etc så hade det inte varit så!
Izunia och Jupiter
Ni får vara glada att de inte kommer, så slipper ni lägga krut och pengar på dem!
Hmm, ja det blir rätt så mycket ompusslande då vi blir ojämnt antal helt plötsligt. Dessutom var vi redan fler damer redan så en kille mindre är inte bra...
bebop
Vi ska ha festen på Gya i Stehag (jag kommer från Stehag), där är fint på sommaren. ja, ni ska definitivt ha båten!! Kocken och hans fru på värdshuset kom ut på festen och berättade vad som serverades och så, det var väldigt trevligt! I synnerhet eftersom hälften av festdeltagarna då var från USA och Irland. Mycket uppskattade blev de!