• Jupiter2

Vänner Lund

Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

• Svar på tråden Vänner Lund
  • Jupiter2

Hejdå, nu sticker jag för helgen! Vår dator är på lagning så jag kan bara surfa på BT på jobbet. Ha det bra!

• bebop

Jag kan inte fika på torsdag för vi ska träffa prästen kl. 16.

jespers darling.
    Om du har tvådelad klänning kan du väl hoppa ur kjolen och ha den i bagaget under bilfärden. Fast det kanske du inte har... eller vill...

pov
    låter som om du har full koll på kantorn. hehe. Jag kan inte bestämma mig för in - och utgångsmusik... Trad. eller modernt, that is the question.

• bebop

oj, nu verkar det som om jag är ledsen för att vi ska träffa prästen. Jag menar

Jag kan inte fika på torsdag för vi ska träffa prästen

• jespers darling

Ska ni alla byta efternamn?

• bebop

Jag ska! Jag byter från ett vanligt son-namn till ett mindre vanligt son-namn. Det har inte så stor betydelse egentligen, men för mina barn som har pappas namn är det en jättegrej att vi nu ska heta samma hela familjen! Sen kan jag tycka att det är lite romantiskt att heta samma... Det blir liksom mer på riktigt då.

• pov

Jag ska inte byta, vi ska ta mitt namn. Han heter Andersson...

Bebop

Var väl tal om fika på tisdag om jag inte har fel för mig....

Passar tisdag kl 17-18 tiden??? Vill ju inte fika alldeles själv..;)

• pov

Har samma problem som du. Har svårt att välja. Förhoppningsvis blir jag klokare efter vårt möte med den kvinnliga, finska kantorn ;)Vi vill ha en svensk visa/sång i alla fall. Som utgång har vi funderingar på nationalsången...

• pov

Märks att jobbat typ 10 timmar. Snurrar som vanligt ihop fikadagarna. Sorry...visst var det torsdag jag(!) föreslog. Var ju tisdag jag inte kunde....*trött*
    Förslag på annan dag??

• nybliven lundabo

Jo, det verkar lite rörigt med de här olika veckodagarna.. Inte tisdag och inte torsdag, stämmer det? Har för mig att måndag inte heller var bra. Då är väl onsdag kvar!? Kan ni då?

• bebop

pov

Har du kollat sidan jag puffat för tidigare? Det finns i alla fall lite att välja på.
    www.brollopsmusik.nu/brollopsmusik_index.htm

Jag måste se hur veckan ser ut innan jag bestämmer något. Men lutar det åt onsdag nu? Om det är många som kan på torsdag är det okej att jag hoppar veckans fika.

Svar på tråden Vänner Lund