Vänner Lund
Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!
Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!
Hejdå, nu sticker jag för helgen! Vår dator är på lagning så jag kan bara surfa på BT på jobbet. Ha det bra!
Jag kan inte fika på torsdag för vi ska träffa prästen kl. 16.
jespers darling.
Om du har tvådelad klänning kan du väl hoppa ur kjolen och ha den i bagaget under bilfärden.
Fast det kanske du inte har... eller vill...
pov
låter som om du har full koll på kantorn. hehe. Jag kan inte bestämma mig för in - och utgångsmusik... Trad. eller modernt, that is the question.
oj, nu verkar det som om jag är ledsen för att vi ska träffa prästen. Jag menar
Jag kan inte fika på torsdag för vi ska träffa prästen
Ska ni alla byta efternamn?
Jag ska! Jag byter från ett vanligt son-namn till ett mindre vanligt son-namn. Det har inte så stor betydelse egentligen, men för mina barn som har pappas namn är det en jättegrej att vi nu ska heta samma hela familjen! Sen kan jag tycka att det är lite romantiskt att heta samma... Det blir liksom mer på riktigt då.
Jag ska inte byta, vi ska ta mitt namn. Han heter Andersson...
Bebop
Var väl tal om fika på tisdag om jag inte har fel för mig....
Passar tisdag kl 17-18 tiden??? Vill ju inte fika alldeles själv..;)
Har samma problem som du. Har svårt att välja. Förhoppningsvis blir jag klokare efter vårt möte med den kvinnliga, finska kantorn ;)Vi vill ha en svensk visa/sång i alla fall. Som utgång har vi funderingar på nationalsången...
Märks att jobbat typ 10 timmar. Snurrar som vanligt ihop fikadagarna. Sorry...visst var det torsdag jag(!) föreslog. Var ju tisdag jag inte kunde....*trött*
Förslag på annan dag??
Jo, det verkar lite rörigt med de här olika veckodagarna.. Inte tisdag och inte torsdag, stämmer det? Har för mig att måndag inte heller var bra. Då är väl onsdag kvar!? Kan ni då?
pov
Har du kollat sidan jag puffat för tidigare? Det finns i alla fall lite att välja på.
www.brollopsmusik.nu/brollopsmusik_index.htm
Jag måste se hur veckan ser ut innan jag bestämmer något. Men lutar det åt onsdag nu? Om det är många som kan på torsdag är det okej att jag hoppar veckans fika.