• Jupiter2

    Vänner Lund

    Jaså... Då var det dags för en ny tråd igen. Hoppas alla hittar hit!

  • Svar på tråden Vänner Lund
  • pov

    Åhh, men sluta tjejer!! Jag hade stått med en hink om det skulle va nödvändigt!! Kan ju kanske vara nåt att tänka på att inte äta kebab o sånt dagarna innan. Speciellt om man gifter sig i juli och augusti. Tror man ska hålla sig till hemlagad mat man är van vid!!

  • bebop

    pov

    tack! Nu känner jag mig mycket lugnare... Allvarligt talat är det ju väldigt osannolikt att vi blir sjuka. Lite fjärilar i magen går väl att bota med champagne, eller?

  • pov

    Jaa, får hoppas det ;)

    Har haft en riktig fixardag i dag. Har gjort färdigt allt som har med bordsplacering att göra. Listor, numrering, vem är vem, allt! Nu är i princip allt klart, känns sååååå skönt!!!
    *klappar mig på axeln* :D
    Sitter och lyssnar på Aldrig ska jag sluta älska dig, tycker verkligen om den sången!!!

  • pov

    Bebop

    Vet inte om Frackkompaniet har öppet efter terminerna. Kanske bäst att kolla det så de inte stänger om nån månad.

  • bebop

    pov

    Tack för tipset! Jag ska kolla upp det snarast!

    Vi var på Ringsjö Wärdshus idag och diskuterade bröllopet. De är otroligt trevliga! Det känns sååå rätt att ha festen där. Det kommer att bli riktigt, riktigt bra! Hurra!

  • Izunia

    hej tjejer!! Är tillbaka nu! :) Hoppas ni har haft det bra här hemma! Hur var fikan?
    Vi far ses snart igen!

  • pov

    Bebop

    Vad skoj!! :D

    Izunia

    Skönt att du är hemma i en bit!! Har ju varit lite oroligt i Egypten. Något ni märkte av?? Hade ni det bra? Är lite avis...;)

  • pov

    Nu ska jag fortsätta jobba, har ett par hus kvar att gå :( TRÖTT!!! Börjar förmodligen jobba dag efter bröllopsresan typ 6-7 juni. Tjohoo!!!

  • Penny28

    Hej bebop! Måste bara glädja dig med att Ringsjö Wärdshus är väldigt bra. En kusin till mig har haft sin fest där och var jättenöjd, som gäst var det trevligt eftersom där äör så fint på sommaren. Känner fler som haft sina fester där och varit nöjda. Vilken kyrka??

Svar på tråden Vänner Lund