• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • loppalina

    GBG Brud ! Min känsel började komme efter 4 månader i ena bröstet och under bröstvårtan. Det andra bröstet tog ungefär ett halvår. Men härda ut oftast kommer känseln tillbaka;)

  • Rat

    EnYsterSyster

    Hur mår du? Har ömheten på sidorna lagt sig?

  • Swing

    famousfairy: Jag är en noggrann person som jobbat med administration inom sjukvårdsområdet i många år. Läser på både länge och noga innan jag gör något. Har haft mycket glädje av all info här på BT!
    Jag har två tonårsbarn, var 42 år, 169 lång, 65 kg, 75B. Klädstorlek 38(ev. 36). 360g anatomiska geléhallon gav mig 75D, i vissa modeller DD, annars väller det över och ser helt fel ut.

  • Swing

    Känseln, förresten! Jag har snitt under brösten och det kändes helt 'dött' från vårtorna och ner i säkert 4 månader eller så. Fick tack och lov full känsel igen! Det betyder jättemycket för mig när det gäller s*x...

  • famousfairy

    hej swing! vilken dag, var ut i stan o provad c storleker på Pub, debenhams åhléns och nk.
    Tack för info. Det har hjälpt mig mycket. är 160cm väger 48-50 .. alla jag pratade med idag sa att jag kunde "bära" en C. Och kvinnan på nk sa hur stor hon var (en D) o då fick jag uppfattning att en c är inte så stor som jag tror.. förstor du, hela mitt liv ha varit 70AA 70A 75A. "A" kupa i 70 skulle passa om man kunde klippa isär bh'n på mitten där framme..förstor du? :-/
    Nå ja så det bli nog 280 på måndag. jag sk#%?ter i riset!! jag litar på Gabriella.
    Oh heavens 2 days left!! Kram!!

  • GBG Brud

    Hej! Oj då det tar så pass lång tid i alla fall med att få tillbaka känseln? En liten fråga till när jag ändå är igång Gjorde en bröstförstoring för snart 3 veckor sedan och de senaste dagarna har jag haft en brännande känsla i brösten och det svider liksom. Det är väldigt ömt när jag tar på dem. Fler som haft så? Jag har snittet under bröstet.

  • loppalina

    Japp jag hade också den brännande känslan. Den kommer att försvinna ;) så småningom. Jag fick för mig att det var nervtrådarna som försökte hitta tillbaka ;)

  • GBG Brud

    Skönt att höra loppalina , man blir ju lite nojig. Tyckte att det började gå åt rätt håll och så helt plötsligt detta!

  • famousfairy

    jag ta åt all info jag kan smärta kuddar nerver,, oh god don't make them too big!!..
    och jag har tandverk och tandköttet ät svullen.. brilliant!

Svar på tråden Bröstförstoring (4)