• EnYsterSyster

Bröstförstoring (4)

Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

• Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • Swing

Det är alltså tre tjejer här som som lägga in medium höjd med full projektion (MF) på AK. Victoriakliniken verkar oftast använda FM. Bara en reflektion... från en med MM från Plastikkirurggruppen.

• Jengirl

Swing

Ja det stämmer. Jag är opererad på AK och har MF

• AP75

Ja, intressant att vi alla tre ska ha MF! Det kanske är någon kampanj där just nu att de bara ska lägga in såna .
    Sköterskans intryck var MM, men kirurgen ändrade till MF. Han tyckte att proportionen till bredden på mina blir bättre med full projection än medium. Och i mitt fall skiljer det tydligen bara 5 mm mellan de alternativen, så det kanske blir bra hoppas jag.

• famousfairy

nej nej nej.. Jag ska op på AK på måndag, sista besöket är imorgon. Hittills har vi bestämt 410 MM 215 eller 245,Skratta inte nu,
    jag är 78cm runt under brösten, och hela 83 över, och 12 över ena bröstet. Inte mtcket att jobba med men jag vill inte bli stor, jag vill ha normal små bröst!!

• AP75

famousfairy:

Dina och mina mått låter ganska lika tycker jag (jag kommer inte ihåg mina exakta mått). Jag vill ju också bara ha "normala" bröst, så jag undrar hur det kan skilja så himla mycket mellan dina och mina implantat? Mina ska visserligen vara 13,5 cm breda, därav full projection som tydligen blir mer proportionerligt till bredden. Men att komma upp i MF 420 känns ändå så otroligt om du "bara" ska ha 215 eller 245... Men jag har ju beskrivit både med bilder och ord hur jag vill se ut, så det är väl bäst att lita på dem då .

Ska du alltså på ett till besök där imorgon? Vad ska ni prata om då? Jag ska nämligen inte dit något mer innan min op.

• famousfairy

em.. för att börja med så är jag ganske liten, 48K 160 lång. och jag vill inte ha "normala" bröst jag vill ha små bröst som syns! Min vännina op sig på kirurgkliniken för att år sen, hon hade 230 och är stor tycker jag.. men de kostade runt 30 så de är nog runda silkon inte cohesive drop formad som jag ska ha! nej jag ska försöka göra mina ögon samtidigt, under samma narkos..

• bröstkaramellen

AP75:
    Det fanns inte så många bra tider. Den första lediga tiden till Magnus var runt den 20 april men då kan inte jag så det fick bli en månad senare. Långt dit!

Pickolina:
    Skönt att du gillade honom
    Mitt första intryck var väldigt positivt.

Kram från en i blivande MF-gänget

• LindaMarie

Någon som op. sig i Örebro hos Jergovic??
    Skulle vara intressant att höra erfarenheter därifrån.

• vioola

Hej

Tänkte höra om det finns någon som har snittet nedanför bröstvecket? Finns det något man kan göra? Förutom att acceptera de då förstås.. Jag störs ganska mycket av det här. Visst, de kommer väl bli ljusare än så här och det syns inte med bh men ändå.

Endast svar från er som råkat ut för samma sak tack. Om jag nu inte är själv förstås... Å det har gått 4 månader och kommer dessvärre inte rätta till sig.

Kramis

• Jengirl

vioola

Hej! Jag har själv stört mig på mitt ärr. Ett år sedan nästan sen jag op:ade mig. Jäg var på återbesök för ett par veckor sedan och då tog jag upp det här.Mitt ärr har varit lite rött runt om snittet å så vidare, han sa att jag skulle ge det tid. Det kan ta upp till ett par år innan det bleknar, sen så blir det faktiskt bara ett litet vitt sträck där . Och det kan man aldrig komma ifrån.

Svar på tråden Bröstförstoring (4)