Bröstförstoring (4)
Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !
Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !
vioola
Och jag har snittet i bröstvecket!
Hej hej
Om jag hade snittet i bröstvecket skulle jag nog inte bry mig så mycket. Men nu har jag nästan en cm nedanför så det syns så väl. Tänkte om man kunde göra ärret mindre synligt med laser eller så. Fast sånt kostar väl förstås, å det kanske inte blir nåt bättre iaf. Jag trodde ju verkligen ärret skulle hamna i vecket. Så typiskt min tur :(.
Kramis på er
vioola
jaha har du nedanför.. då förstår jag att du är missnöjd.. . Kan du inte fixa till det med laser eller nåt senare?
vioola
prata med din plastik kirurg och berätta att du är lite missnöjd med ärret de kanske fixar det gratis..man har väl någon slags försäkring som täcker det...?!;-D
får jag fråga vart du gjorde dem?
Hej igen
Ja hoppas man kan det. Men jag kommer ju aldrig ifrån att det kommer synas. Men men, det hjälper ju inte att tycka synd om sig själv...
Kramis
vioola: Hos många ligger ärret i vecket från början och sen 'flyttar' det sig 0,5-1 cm uppåt efter en tid, när implantatet sjunkit lite. Kan kirurgen ha snittat för långt ner, eller har det inte sjunkit som beräknat? Förstår att det känns jättetrist för dig! Prata med kirurgen, stå på dig och ge dig inte, även om det väl inte är så mycket han/hon kan göra, tyvärr....
Hej igen
Han har nog lagt snittet för långt ner för nu efter 4 månader har de sjunkit rätt mycket. Jag pratade med honom när jag var där sist men han sa bara att det absolut inte ska hamna på själva bröstet. Snittet ska ligga i vecket till ca 7 mm nedanför. Men mitt snitt är en cm nedanför. Så han har ju definitivt räknat helt fel. Nä, det går ju inte göra nåt åt.
Skulle va ifall jag la in lite större implantat efter jag fått barn nån gång i framtiden...
Det syns ju inte i bh som tur är, men jag ser det ju iaf
Opade mig i Hässleholm förresten.
Kramis
Vad är det för skillnadpå MF, MM osv? Hjälp mig att reda ut dessa är ni snälla
På McGhan's style 410 finns 3 höjder och 4 olika "utput". Alltså 12 olika varianter i olika storlekar.
Några exempel:
ML = medium höjd, låg projektion
MM = medium höjd, medium projektion ("put")
MF = medium höjd, full projektion
MX = medium höjd, extra full projektionFM = full höjd, medium projektion
FF = full höjd, full projektion
LM = låg höjd, medium projektion
LL = låg höjd, låg projektion
Hur 17 kom smiley'n dit??