Bröstförstoring (4)
Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !
Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !
Rat? swing? och ni andra.. oj min skapare!? vilken tur att jag INTE gjorde det. Var väldigt väldigt sjuk torsd/fred är mycket trött o har feber med idag. Jag kräkts.. ont .. migraine tanden togs ut hög feber log o vred 1 1/2 dyng. Tänk vilken infektions risk jag hade!
n0va.. jag har funderat sedan jag var 13.. är nu 42 finansering? det är min sak särskilt här på nätet, men var beredd att lägga det på bostads lånen.
Det här är ingenting man ska fatta ett snabb beslut över.Du vet små bröst är snart inne igen!!
Hejsan
1. Hur har du finansierat dina bobisar?
Jag studerar så jag tog ett studentlån av nordea på 20000. 15000 sparade jag ihop själv. Nu får jag betala av ca 420 kr varje månad i 5 år. Räntan och amorting inräknat och givetvis så sänks det efter varje gång.
2. Måste man byta inlägg efter 15-20år? Vad har er läkare sagt om det?
Antagligen, räknar inte med att de kommer hålla hela livet ut. Och jag kommer säkert att göra om det någon gång, kanske efter man fått barn (om man får några).
3. Vad kostade op?
35000 för mina geléhallon
4. Varför valde du att op dig?
Jag har nog ända sen 10årsåldern tittat på tjejer med lite större bröst och önskat mig sådana när "jag blir stor". Men det gick 25 år och jag fick inget mer än en A-kupa så jag beslöt därför att göra något åt det. Jag led inte av det, men jag tycker det är mycket snyggare med lite större. Och nu har jag en liten D och kan inte vara nöjdare, eller nja C kanske hade räckt hihi.
Kramis
amortering heter det givetvis hehe
Hur länge hade ni riktigt ont? Tredje dan för mig och det gör bara ondare
Rat: