Bröstförstoring (4)
Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !
Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !
Rat? swing? och ni andra.. oj min skapare!? vilken tur att jag INTE gjorde det. Var väldigt väldigt sjuk torsd/fred är mycket trött o har feber med idag. Jag kräkts.. ont .. migraine tanden togs ut hög feber log o vred 1 1/2 dyng. Tänk vilken infektions risk jag hade!
n0va.. jag har funderat sedan jag var 13.. är nu 42 finansering? det är min sak särskilt här på nätet, men var beredd att lägga det på bostads lånen.
Det här är ingenting man ska fatta ett snabb beslut över.Du vet små bröst är snart inne igen!!
Hejsan
1. Hur har du finansierat dina bobisar?
Jag studerar så jag tog ett studentlån av nordea på 20000. 15000 sparade jag ihop själv. Nu får jag betala av ca 420 kr varje månad i 5 år. Räntan och amorting inräknat och givetvis så sänks det efter varje gång.
2. Måste man byta inlägg efter 15-20år? Vad har er läkare sagt om det?
Antagligen, räknar inte med att de kommer hålla hela livet ut. Och jag kommer säkert att göra om det någon gång, kanske efter man fått barn (om man får några).
3. Vad kostade op?
35000 för mina geléhallon
4. Varför valde du att op dig?
Jag har nog ända sen 10årsåldern tittat på tjejer med lite större bröst och önskat mig sådana när "jag blir stor". Men det gick 25 år och jag fick inget mer än en A-kupa så jag beslöt därför att göra något åt det. Jag led inte av det, men jag tycker det är mycket snyggare med lite större. Och nu har jag en liten D och kan inte vara nöjdare, eller nja C kanske hade räckt hihi.
Kramis
amortering heter det givetvis hehe
Hur länge hade ni riktigt ont? Tredje dan för mig och det gör bara ondare
Rat:
Tredje dagen hade jag fortfarande ont, inte hysteriskt men jag hade svårt o gå. Tog en liten promenad men det räckte. På nattn sov jag i min loftsäng och det ångrade jag... Kom inte ner för stegen på morgonen. Ska sova på soffan tills efter återbesöket... Igår 4e dagen gick jag på stan i 3 timmar och hade lite ont... Idag 5e dagen känns det och jag är inte lika beroende av smärtstilland men tar fortfarande citodon i lite förebyggande... Diskade sakta idag... Kan klä på mig någorlunda själv!
Har Du kvar din tejp/bandage?
Tog bort min 3e dagen på kvällen. Kändes MYCKET bättre. Den tryckte så!
Kram
Hejsan
Rat
Jag hade jätteont i två veckors tid, sedan blev det gradvis bättre. Satt upp å sov, först i en fåtölj sedan i sängen. Kunde sjunka ner lite sen varje kväll. Tredje veckan kunde jag äntligen sova på sidan. Åt starka som svaga smärstillande i nästan 3 veckor. Men det var jag det, andra har ont i några dar å sen är allt som vanligt ;).
Kramis
man blir ju orolig när det vänder och bara blir sämre. tullar på tiderna för piller hela tiden och dålig i magen också. phu....
rat:
Min mage slutade att vara i uppror igår (4e) Jag var såååå glad när jag hade gjort det!!! Ta det lugnt o försök att äta "vanlig" mat!
Krya på Dig!
hej Rat, tycker du ska höra av dig till kliniken imorn om du har så pass ont och är orolig. dom är där för dig dom har ju ansvar för dig om de ska stödja dig.
Folk bruka bara gör det här en gång så dom har bara första gångens erfarenhet. min bli säkert annorlunda.. ha! :D inte trodde jag att jag skulle ligga "döende" efter de ha dragit en infekterad tand men det gjorde jag.jag var skit rädd...
Lova mig att du ringa de imorn skriv ned ALLA dina frågor/funderingar i kväll. Tanker från mig :)
Hej igen
Rat
Ifall du har väldigt ont så be din läkare skriva ut ännu starkare smärtstillande åt dig. Jag åt trimadol hexal 100mg å sen 50 mg å citodon. Men citodonen hjälpte inte särskilt, blev mest snurr bara haha. Som tur var hade mamma massa piller hemma, hon har kronisk öronvärk och magsår å allt vad det är. Så det finns en hel del piller där jag me kunde få ;).
Smärtan går upp och ner, ena dagen trodde jag det var på väg att bli bättre och andra var jag tvungen att bita ihop för att inte gråta. Så oroa dig inte för mycket. Beror ju på hur mycket du anstränger dig (bröstmuskeln).
Kramis