• EnYsterSyster

Bröstförstoring (4)

Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

• Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • famousfairy

Skit bra tack tack tack!!! ok nu ha jag en arning om hur jag ska göra Justdet.. vad hade du för implant?
    jag är 160 väger 48k, fyller inte en 75Akupa
    70a (knappt) men det är lite tight runt ryggen.
    Vad blev större? riset eller implant?
    Min kirurg sa att 280 skulle ge mig en liten c.. Jag vet att jag ska ha de i 25år men nu undrar jag, igen, om 245 skulle räcker :-/
    Jag vet att det är bara ett par matskeder men..
    Jag ska ha McGhan 410 anatomisk undermuskeln.
    tack! vi hörs!

• vioola

Hej igen

Jag har runda geléhallon. Blev nog aningen större med implantaten. Om du väljer 280cc så får du väl antagligen en "vanlig" eller full C. Då hamnar du inte mellan två storlekar. Tex storB/liten C.

Jag har ju liten D. Ligger precis på gränsen men får inte plats i en 75 C. Samtidigt är många 75D för stora.

Lite rörigt där kanske, men ristestet stämmer väldigt bra. På mig iaf. Ibland önskar jag dock att jag kunde nöjt mig med 300cc. Men de flesta verkar ångra att de inte tog större.

Kramis

• famousfairy

ok ska inte tjata mer sen(!?) men hade du riset i en sport bh eller vanlig. Tänkte att min 75:a, propp fullt var ganske lagom. Förstår du.. ha aldrig behövde sport bh så vet inte hur hårt den ska sitta runt bröstkorgen. kan inte prova med bröst förjag ha inga.. ännu! det är just bröst jag ska lägga till (gud va löjligt det här är.. HA HA!)
    Jag tror nog en B skulle räka för mig, men man vet aldrig.. Ska man gå igenom det här få det vara värt det!!
    Kram!

• vioola

Nämen hejsan

Jo, ja provade riset i ett antal 75C-bhar som jag lånade av en kompis. Provade med ca 3 dl ris å bhn va verkligen proppfull haha. När jag var hos kirurgen på konsultation provade jag 330cc-implantaten i en svart sport bh (stay in place) och bestämde mig för det.

Men jag är ju en jätte me mina 174.5 cm å 62 kg jämfört med dig ;) så 280cc kanske skulle se "stort" ut på dig. 245cc blir säkert bra.

Kramis

• famousfairy

tror jag också fast några ha sagt att jag kunde klara en c så vi få se, men jag är jätte lycklig för ditt råd!
    Tänk, snart ha man en figure..
    hej så länge

• Diablo

Rat

För mig var smärtan värst till och med dag 4. Dag 4 var jag så slut av smärta, att sova på rygg och yrsel (ant av värktabletterna) mm att när en kompis ringde så började jag att storböla hysteriskt. Sen började det att avta med det värsta. Dag 6 åkte jag till min häst och mockade boxen. Visserligen tog det tid och jag var väldigt försiktig, men jag fixade det. Jag tyckte att det gick väldigt fort när det vände, från att göra jätte ont till att jag började klara av det mesta själv.

Kan säga att jag klarade mig utan smärtsillande (förutom panodil) från dag 5 (tror jag). Jag blev bara yr och illamående av det.

• famousfairy

och för er som skull råka ut för en tand op istället för bröst op någon gång !? så kan jag säga samma, det börja vänder från dag 5, är ocskå helt slut från allt värk o tabletter, Jag som var helt detoxad innan!
    utom lite kaffe o colalight
    ja.. och snart bli det bröst op ..efter 20ärs fysisk arbete verker det som min smärt tröskel är ursel, den tål inte mer..
    håll ut rat!!

• Rat

Tack Diablo, ditt svar ger mig hopp!
    I går var det min "dag fyra" och jag bröt också ihop och grät rejält. Tyckte min kille var den mest egoistiska och minst uppmärksamme killen på jorden som inte såg att jag behövde hjälp med ditt och datt. Svårt att BE om hjälp HELA tiden tycker jag, var så trött på smärtan så jag ville att han bara skulle SE eller FRÅGA om jag behövde nåt. Blev jätte irriterrad och skällde ut honom och var nog rätt odräglig. "Beställde" tulpaner och nåt att äta av honom och blev på lite bättre humör efter gråt och "utbrott"

• Rat

Tack Famousfairy. Jag lovar att heja på dig också sen

• Verona

Hejsan.
    Ni som har förstorat bösten, hur känns dom nu efter, känns dom naturliga att ha, jag menar då inte till utseendet utan till känslan? lr känns dom som något konstigt föremål ni har innan för huden?
    Tänkte mest på detta eftersom jag sportar mycket och jag vill då inte att det ska kännas konstigt lr onaturligt när man göra vissa rörelser.
    Hoppas ni förstår vad jag menar!=)
    MvH

Svar på tråden Bröstförstoring (4)