• Svar på tråden Visa din KORTA brudklänning
  • nouvou

Äntligen har jag hittat min klänning! Är helt kär i den, tycker den är fantastiskt fin! 

• AugustiVegas

Köpte min vita korta klänning på Nelly.com och jag var jättenöjd! Passade perfekt i ett 40 graderas Las Vegas i somras :)

• AugustiVegas

typiskt, fick inte till bilderna med surfplattan.. dom kommer här:

förstår inte varför bilden blir liggande?! jaja, ni får vrida på huvvet helt enkelt, haha =)
  • RedBride
    marolo skrev 2013-11-08 18:49:48 följande:
    Ätligen tredje gången gill, kanske var tur att det var problem med de andra klänningen för nu hittade jag den perfekta! Beställde den direkt och håller tummarna för att den kommer sitta perfekt. 

Vilken underbar klänning!! Såg att du köpt den från Zalando men kan inte hitta den på sidan. Vet du vad det är för märke eller nåt så jag kan leta? :)
  • marolo
    RedBride skrev 2013-12-04 14:17:06 följande:
    Vilken underbar klänning!! Såg att du köpt den från Zalando men kan inte hitta den på sidan. Vet du vad det är för märke eller nåt så jag kan leta? :)
    ja den är jättefin, tyvärr fick jag aldrig hem den då de gjort fel och den redan var beställd, så jag har beställt en ny nu och tycker om den jättemycket så hoppas verkligen att det inte blir några problem med denna haha då det 5 klänningen jag köpt (tack och lov för fri frakt och returFlört) men länken till den andra hittar du här http://www.zalando.se/laona-cocktailklaenning-beige-la021c00k-a11.html

• RedBride
    marolo skrev 2013-12-04 14:24:41 följande:
    ja den är jättefin, tyvärr fick jag aldrig hem den då de gjort fel och den redan var beställd, så jag har beställt en ny nu och tycker om den jättemycket så hoppas verkligen att det inte blir några problem med denna haha då det 5 klänningen jag köpt (tack och lov för fri frakt och returFlört) men länken till den andra hittar du här www.zalando.se/laona-cocktailklaenning-beige-...

Tack för snabbt svar :) Jättefin klänning denna också, hoppas den blir bra för dig, hihi. Fem klänningar, då börjar det ta på tålamodet lite...

Jag hittade klänningen så jag har beställt den nu, fanns ett ex kvar i min strlk så jag hoppas den kommer :) Hittade rabattkod till zalando också så jag fick 20% rabatt, perfekt! Tack så mkt för tipset!

• marolo
    RedBride skrev 2013-12-04 14:58:00 följande:

Tack för snabbt svar :) Jättefin klänning denna också, hoppas den blir bra för dig, hihi. Fem klänningar, då börjar det ta på tålamodet lite...

Jag hittade klänningen så jag har beställt den nu, fanns ett ex kvar i min strlk så jag hoppas den kommer :) Hittade rabattkod till zalando också så jag fick 20% rabatt, perfekt! Tack så mkt för tipset!

Haha ja det kan man säga, inte så bra för plånboken heller då jag behållt två av de andra klänningarna haha, men denna blir säkert jättebra och vad roligt att du hittade den i din storlek för det är verkligen en jättefin klänning :)
  • RedBride
    marolo skrev 2013-12-04 15:03:35 följande:
    Haha ja det kan man säga, inte så bra för plånboken heller då jag behållt två av de andra klänningarna haha, men denna blir säkert jättebra och vad roligt att du hittade den i din storlek för det är verkligen en jättefin klänning :)

Haha, ja det blir väl lätt så :) Jag passade på att beställa en annan festklänning nu, "när man ändå ska beställa"...

Det enda jag tänker är att den är listad som beige, är rädd att den inte känns som en bröllopsklänning när jag får hem den sen... På bilderna ser den ju ut att vara nästintill vit, så jag hoppas verkligen!

• Justine

Denna köpte jag först:

Men kändes inte heeelt hundra,så har köpt denna nu:

• Justine
    Junibrud2014 skrev 2013-10-16 09:36:41 följande:

Här är min klänning som jag ska bära nästa år, vintage och sitter som ett smäck! :D

Fiiiin!
  • RedBride
    Justine skrev 2013-12-11 16:18:01 följande:
    Denna köpte jag först:

Men kändes inte heeelt hundra,så har köpt denna nu:

Skitsnygga klänningar båda två!

Men den översta har jag lite svårt för det där "rutnätet" längst upp? Men det kanske är finare i verkligheten :)

Hoppas du blir nöjd med den andra klänningen, den var jättefin! Har ni lite 50-tal/vintage- tema på hela bröllopet eller är det bara klänningen?

• Justine

Ja,jag håller med dig,tycker inte hellerdet är klockrent. Men jag fick den skitbilligt så tog en chansning

Vi kommer inte go all in på nåt 50-talstema,men lite inspirerade av det typ  

Svar på tråden Visa din KORTA brudklänning