• Svar på tråden Visa din KORTA brudklänning
  • Mala

Jag hade denna klänning när vi gifte oss förra året 

• nouvou
    Mala skrev 2013-10-18 08:12:01 följande:

Åh vilken fin! Får man fråga vart den är köpt? 
  • Lindijoo

Men shit va snygg! Vad är det för klänning?
    Gillar verkligen att den är så kort men har långa ärmar och spets över bysten. Superfin!
  • Nettan69

Jag ska oxå ha en kort brudklänning. Har köpt 4 olika..... Svårt o bestämma sig, men nu har jag bestämt mig för en och jag har sålt 2 av de andra, den tredje ligger här på BT till försäljning. 

Här är den klänning jag kommer ha.

Här är den jag har till salu Skrattande

Här är lite bilder jag hittat på nätet på jättefina klänningar - vet inte var de kommer ifrån men de är jättefina Tungan ute

• Mimmi78

¨

Supersnygg!
  • Mala
    nouvou skrev 2013-10-18 19:39:12 följande:
    Åh vilken fin! Får man fråga vart den är köpt? 
    Lindijoo skrev 2013-10-18 21:20:29 följande:
    Gillar verkligen att den är så kort men har långa ärmar och spets över bysten. Superfin!
    Tack. Jag hittade faktiskt klänningen på H&M. Letade som en tok i flera månader förra hösten och var beredd att lägga en rejäl slant på min drömklänning. Döm till min förvåning när jag ramlade på denna klänning på h&m. Den satt perfekt och var precis vad jag letade efter för ett oktoberbröllop. Tyckte att axelbandslös eller kort ärm kändes så bart och ville gärna ha lite ärm på klänningen. Och sen älskar jag ju spets :)
  • Hanana

Vad roligt att du hittade den på det sättet. Har själv tänkt försöka håll kostnaderna nere lite på klänningen men vill ju ändå ha nåt FINT! Och den du hade varju verkligen SUPERFIN! Inspirierande!

Mala skrev 2013-10-21 10:06:30 följande:
    Lindijoo skrev 2013-10-18 21:20:29 följande:
    Tack. Jag hittade faktiskt klänningen på H&M. Letade som en tok i flera månader förra hösten och var beredd att lägga en rejäl slant på min drömklänning. Döm till min förvåning när jag ramlade på denna klänning på h&m. Den satt perfekt och var precis vad jag letade efter för ett oktoberbröllop. Tyckte att axelbandslös eller kort ärm kändes så bart och ville gärna ha lite ärm på klänningen. Och sen älskar jag ju spets :)
  • Lindijoo

Mala, haha är det sant?? Den ser dyr ut! Vilket bra köp!

• Nettan69

ÅH, måste bara visa en klänning jag fick syn på idag på Lager 157. Så söt, fanns som kort och som lite längre. 

Kolla in den här Glad 

• marolo

jag hittade min på zalando och kan verkligen rekomendera om man letar korta brudklänningar, har ingen bild på den än för den har inte kommit, men har bilden från hemsidan så lägger upp den. vi planerade först ett vanligt bröllop och har gjort en hel del inköp till det, men har nu bestämt oss för att ha en borgelig vigsel på alla hjärtans dag själva, fotograferas, äta varsin bakelse och sedan åka iväg på bröllopsresa direkt efter.

Så den här korta är min nya klännning till det bröllopet istället, skorna har jag oxå beställt och min sambo ska ha en grå kostym med marinblå slips, så färgerna är beige/vit ljusblå och marinblå. ringen är min vigselring och det andra är ett hängsmycke som jag hoppas få i morgongova eftersom det matchar ringen, om jag inte tycker om bandet som är i klännningen funderar jag på att lägga till ett marinblått band för att 

Svar på tråden Visa din KORTA brudklänning