• Svar på tråden Visa din KORTA brudklänning
  • Nettan69

Min klänning är fortfarande till salu Flört
    Nedsatt till 400kr.... 

• marolo

Ätligen tredje gången gill, kanske var tur att det var problem med de andra klänningen för nu hittade jag den perfekta! Beställde den direkt och håller tummarna för att den kommer sitta perfekt. 

• Ehp

Jag har köpt en från Topshop. Vet dock inte vad jag ska ha till än, men har 7 månader på mig att lista ut det :)

• marolo
    MrsP93 skrev 2013-11-08 19:57:23 följande:
    marolo: Gud vad fin, vart köpte du den? :)
    zalando, man får ha tur, jag tittade varje dag och de kommer in lite nya då och då tror denna är alldeles ny för har inte sett den innan, finns 2 stycken kvar tror jag :)
  • izredam

Nettan69 - jag skrev ett gästboksinlägg till dig nyss, bara så att du vet - lätt att missa på den här sidan :P

• Nettan69
    izredam skrev 2013-11-08 20:56:20 följande:
    Nettan69 - jag skrev ett gästboksinlägg till dig nyss, bara så att du vet - lätt att missa på den här sidan :P
    Jag skrev i din gästbok Flört
  • nouvou
    marolo skrev 2013-11-08 18:49:48 följande:
    Ätligen tredje gången gill, kanske var tur att det var problem med de andra klänningen för nu hittade jag den perfekta! Beställde den direkt och håller tummarna för att den kommer sitta perfekt. 
    Åhh den har jag också beställt, så otroligt fin! Hoppas den är lika fin i verkligheten och att den sitter perfekt! :) Har du fått hem din än?
Svar på tråden Visa din KORTA brudklänning