• Äldre 11 Jul 01:41
    30533 visningar
    140 svar
    140
    30533

    Hur såg ERAN caketopper ut?

    Hittade ingen sådan här tråd så säg till om den redan finns! Hur såg Eran caketopper ut? Vart hittade ni den?


  • Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?
  • Äldre 14 Apr 21:14
    Jennie in white skrev 2013-04-11 15:01:26 följande:
    Här är våran, inte använt  den ännu... men snart!


    Vad fin!! Vem har gjort den?
  • Fial8
    Äldre 14 Apr 21:30

    Jennie, är det cernitlera eller ng annan typ av modell-lera? Jag är sugen på ngt liknade. Har ni målat på? Med vad?

  • Hobevi
    Äldre 15 May 09:19

    Den är 20 cm hög och 14 bred. Så ganska stor. JÄTTEFIN i verkligheten.



    www.hobevi.blogg.se
  • Äldre 15 May 10:58
    OBEY skrev 2012-10-10 11:17:11 följande:
    Vi hade ett amazing Super Mario & Princess Peach inspirerat bröllop!


    Vi hade ju väldigt många cake toppers, men det var ju Super Mario & Princess Peach, som skulle föreställa "oss"!


    Här sitter vi vid ett träd som är smyckat med mario-guldpengar och mario-moln! Och en annan där vi spelar tevespel!



    obey.blogg.se
    (kategori: Wedding<3 för mer inspiration)

    Vad fint och personligt! Riktigt kul att se!


     


    Vart tårtorna goda? :)

  • Äldre 2 Jun 11:24

    Jag har letat efter en caketopper där både tjejen och killen var brunetter. Finns en del men ingen har tilltalat oss. Hittade till slut denna på Tradera och vann auktionen Det är Bella & Edward från Twilight (som även är en av mina favoritfilmer, kan man erkänna det när man är 25+? :-P) Min fästman var först lite tveksam, men sen kom han också fram till att det var den finaste vi sett hittills med brunetter. Dessutom påminner deras kläder + frisyrer om våra...

    Anyways, denna ska vi ha:



     
  • Äldre 2 Jun 19:03

    Ny skriver jag från iPhone och kan inte citera.. Silme: jag ÄLSKAR er topper! Var har ni köpt den?

  • Äldre 3 Jun 18:59
    xanthine skrev 2013-06-02 11:24:07 följande:
    Jag har letat efter en caketopper där både tjejen och killen var brunetter. Finns en del men ingen har tilltalat oss. Hittade till slut denna på Tradera och vann auktionen Det är Bella & Edward från Twilight (som även är en av mina favoritfilmer, kan man erkänna det när man är 25+? :-P) Min fästman var först lite tveksam, men sen kom han också fram till att det var den finaste vi sett hittills med brunetter. Dessutom påminner deras kläder + frisyrer om våra...

    Anyways, denna ska vi ha:


     
    Haha! Jag är 25 och älskar både böckerna och filmerna (älskar väl historien)... ;)
    VAr hittade ni denna? 
    Jag letar efter en caketopper med en blond brud och en brunhårig brudgum som inte ser ut som alla andra, men ändå är romantisk och fin som denna (brudgumen ska också helst ha runda glasögon, men det är väl lite att begära för mycket)
  • Äldre 4 Jun 18:20

    Vi hittade den via Tradera Finns massa sånt på Ebay såg jag... Den är av märket Hallmark Ornaments och är inte tänkt till tårta egentligen Men varför inte liksom.

  • Äldre 4 Jun 21:32
    xanthine skrev 2013-06-04 18:20:40 följande:
    Vi hittade den via Tradera Finns massa sånt på Ebay såg jag... Den är av märket Hallmark Ornaments och är inte tänkt till tårta egentligen Men varför inte liksom.
    Hittade troligtvis den annonsen du van på nu! Jaha det var tänkt att till att hänga i granen? Men det ser ju ut som en caketopper ju! :)

    Säg till om du vill sälja den vidare efter bröllopet! ;) 
  • Äldre 4 Jun 22:15

    Insåg hur svårt det är att fota nått som är genomskinligt. Texten är mycket tydligare i verkligheten.


    Det står våra namn och bröllopsdatum.


    Trycket är bränt in med laser, så texten är inuti kristallen.

  • Äldre 4 Jun 22:34
    lenuz skrev 2013-06-04 22:15:40 följande:

    Insåg hur svårt det är att fota nått som är genomskinligt. Texten är mycket tydligare i verkligheten.


    Det står våra namn och bröllopsdatum.


    Trycket är bränt in med laser, så texten är inuti kristallen.


    Jätte fin! Vart har du köpt denna?
  • Äldre 4 Jun 22:53

    Tack. Jag köpte det här: http://www.lightinthebox.com/sv/personlig-hjartat-kristall-brollopstarta-topper-fler-monster_p248416.html


     


    De har otroligt mycket fint, där köpte jag även mitt hårsmycke.

  • Äldre 6 Jun 19:23
    Vichy skrev 2013-06-04 21:32:30 följande:
    Hittade troligtvis den annonsen du van på nu! Jaha det var tänkt att till att hänga i granen? Men det ser ju ut som en caketopper ju! :)

    Säg till om du vill sälja den vidare efter bröllopet! ;) 
    Du är inte den första som frågar Vi gifter oss inte förrän maj nästa år så får väl se om intresset finns efter det
  • Äldre 6 Jun 20:11
    xanthine skrev 2013-06-06 19:23:12 följande:
    Du är inte den första som frågar Vi gifter oss inte förrän maj nästa år så får väl se om intresset finns efter det
    och jag inte förens 2015.. ;)
  • Äldre 6 Jun 20:17
    Vichy skrev 2013-06-06 20:11:57 följande:
    och jag inte förens 2015.. ;)
    Jag får återkoppla nästa sommar då :-P
  • amelia­n
    Äldre 11 Jun 16:42

    Vi hade en stor tygros som cake-topper. Såhär såg det ut.

  • amelia­n
    Äldre 11 Jun 16:44

    Glömde bilden... Skäms


  • IdaOch­Tomas
    Äldre 12 Jun 12:19


    Vi hade denna, eftersom min man gillar att fiska och jag har väntat länge på att få gifta mig. Enda tråkiga var att vi missade att ta med extra fisketråd för att förlänga hur långt ner ringen hängde vilket vi hade tänkt.
  • linnea ros
    Äldre 12 Jun 13:09
    IdaOchTomas skrev 2013-06-12 12:19:07 följande:


    Vi hade denna, eftersom min man gillar att fiska och jag har väntat länge på att få gifta mig. Enda tråkiga var att vi missade att ta med extra fisketråd för att förlänga hur långt ner ringen hängde vilket vi hade tänkt.
    Det här var det bästa jag sätt! Underbart vacker! Och hysteriskt rolig.:)
  • Äldre 28 Jun 17:31

    Så här såg våran ut som jag gjorde själv av Cernit. Även vår hund fick plats på tårtan som dock försvann, så hoppas att ingen åt upp den! haha.



    .
Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?