• Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?
  • hjgs

här är våra fast det va innan de lackades
  • fayefaye

De här gjorde jag ikväll. Ska väl göra något åt dom att stå på så småningom också så de står stadigt på tårtan :)

• lindaf

Jag ville först inte ha någon topper eftersom jag inte tyckte att de vanliga brudparen passade oss. Men så hittade jag de här fåglarna på en Panduro outlet och föll pladask. Vi ska eventuellt borsta på ett pärlemopulver då pärlemo ingår i färgtemat. Jag tror att det kommer bli jättefint :)

• zgreiner
    BlackWIngedAngel skrev 2012-07-15 00:20:34 följande:

Såhär såg vår ut:

Åh!! var har du köpt dem?

jag skulle vilja ha typ nått sånt fast att min man har sin kostym och jaktbössan över axeln, vår hund bredvid och jag med klänningen på och några shoppingpåsar i ena handen och en starbucksmugg i den andra! :)

vet dock inte var jag kan få tag på någon som gör något sådant! :))

• åsissen

Zgreiner: köp en som är så lik som möjligt av vad du vill ha sedan kan du köpa dockhus saker såsom en jägarbössa och starbucks kopp m.mö vad du vill ha och klistra på, så har jag gjort men det har varit en laptop och ölflaskor istället, men det blev superbra tycker jag. Dockhus saker finns det gott om på Ebay

• I vått och torrt

Dessa två valde jag mellan... det blev den första
    Inhandlade på www.festingen.se
    Där finns MASSOR och jag hade supersvårt att välja...

• I vått och torrt

Zgreiner: vet att det går att göra personliga tårtfigurer på www.festingen.se oxå om det kanske kan vara ett alternativ!

Lycka till..
    Kram 

• Cicci90

Såhär ser vår ut.. Jag hade velat ha två silverhjärtan, men sambon ville absolut inte det. Efter lite kompromissande fick han bestämma. Så jag får väl blunda när vi ska skära så att jag slipper se eländet! Flört
    Men jaja, vårt liv kretsar kring motorcyklar så helt fel är det ju inte ändå.

Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?