• Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?
  • Fröken Finemang
    åsissen skrev 2012-08-14 20:15:46 följande:
    Har tyvär bara en riktig dålig bild på vår cake topper men så här såg den ut:

Alltså en brudgum som sitter med laptopen i knäet och ölen i handen och en brud som drar honom i kavajen =)

Denna caketoppern var alltså ett rent skämt, jag har alltså inte tvingat brudgummen till altaret eller något annat sådant konstigt =). Caketoppern blev väldigt populär bland gästerna och många tyckte den var klockren eftersom min make tycker om öl och spenderar det mesta av sin tid vid datorn =)
    nej men jag dör! sån caketopper vill vi ha! är det en plast eller sockerpasta topper?
  • Nudax
    Smulan skrev 2012-08-13 11:55:13 följande:
    Här är våran=) köpte den från
    willow-tree.se/
    efter att ha sett den i den här tråden och i lördags fick den pryda vår tårta=)!

Det var vi som hade den också (och flera här har jag sett), visst är den galet vacker! =D
  • åsissen

Fröken Finemang: den är gjord av plast. Jag har köpt den på Ebay och köpt datorn och ölen för sig, de är gjorda för dockhus egentligen och sedan bara limmade jag på dem. Hur enkelt som helst och kostade inte många kronor heller, allt hittade jag på Ebay

• InaAnna

Så här blir vår modellerad efter oss eftersom vi inte hittade en enda brudgum där han hade glasögon, skäggstubb och långt hår så vi beställde en personlig. Klänningen är gjord efter min klänning, till och med brudbukettens innehåll stämmer, lite kul.

• Tilda93
    FruStendahl skrev 2012-07-11 18:57:15 följande:

Denna caketopper från Sia köpte vi, hittade den på tradera för en billig peng ;)

åh en sådan har jag letat efter! min blivande är mer än 40 cm längre än mig!
    vart finns den?
  • Rosi

Så här såg våran ut.. =P (Dock det är två på bild men har bara köpt ett..)

Buketten ändrar färg.

• Fremm
    InaAnna skrev 2012-08-23 00:58:04 följande:
    Så här blir vår modellerad efter oss eftersom vi inte hittade en enda brudgum där han hade glasögon, skäggstubb och långt hår så vi beställde en personlig. Klänningen är gjord efter min klänning, till och med brudbukettens innehåll stämmer, lite kul.

Tänkte fråga min kompis som gör precis sånna här (kanske är det hon som gjort ert?) hon gör dem i fimolera och försöker göra hår, utseende, så liknande kläder och bukett som möjligt. Känns roligt och personligt! :)

• InaAnna
    Fremm skrev 2012-08-23 08:50:45 följande:

Tänkte fråga min kompis som gör precis sånna här (kanske är det hon som gjort ert?) hon gör dem i fimolera och försöker göra hår, utseende, så liknande kläder och bukett som möjligt. Känns roligt och personligt! :)

Ja hon har fått kort av oss och bild på klänning, brudbukett osv och det är så likt, framför allt brudgummen :) Hennes namn börjar på L. Är det samma? :)
  • Smulan
    Nudax skrev 2012-08-14 23:18:58 följande:
    Det var vi som hade den också (och flera här har jag sett), visst är den galet vacker! =D
    Ja det var dig jag fick den ifrån=) Ja jag ÄLSKAR den=) och den var väldigt vacker på tårtan=) Tack för tipset!
Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?