Hur såg ERAN caketopper ut?
Hittade ingen sådan här tråd så säg till om den redan finns! Hur såg Eran caketopper ut? Vart hittade ni den?
Hittade ingen sådan här tråd så säg till om den redan finns! Hur såg Eran caketopper ut? Vart hittade ni den?
Brud i framtiden....
Såg den på www.festingen.se
Där finns det sååååå himla många fina!
Denna gillar jag oxå... såååå himla fin och såååå romantisk...
Fröken Finemang: den är gjord av plast. Jag har köpt den på Ebay och köpt datorn och ölen för sig, de är gjorda för dockhus egentligen och sedan bara limmade jag på dem. Hur enkelt som helst och kostade inte många kronor heller, allt hittade jag på Ebay
Så här blir vår modellerad efter oss eftersom vi inte hittade en enda brudgum där han hade glasögon, skäggstubb och långt hår så vi beställde en personlig. Klänningen är gjord efter min klänning, till och med brudbukettens innehåll stämmer, lite kul.
Denna caketopper från Sia köpte vi, hittade den på tradera för en billig peng ;)
Så här såg våran ut.. =P (Dock det är två på bild men har bara köpt ett..)
Buketten ändrar färg.
Tänkte fråga min kompis som gör precis sånna här (kanske är det hon som gjort ert?) hon gör dem i fimolera och försöker göra hår, utseende, så liknande kläder och bukett som möjligt. Känns roligt och personligt! :)
Tänkte fråga min kompis som gör precis sånna här (kanske är det hon som gjort ert?) hon gör dem i fimolera och försöker göra hår, utseende, så liknande kläder och bukett som möjligt. Känns roligt och personligt! :)