• Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?
  • Fremm
    InaAnna skrev 2012-08-23 08:52:59 följande:
    Ja hon har fått kort av oss och bild på klänning, brudbukett osv och det är så likt, framför allt brudgummen :) Hennes namn börjar på L. Är det samma? :)
    Ja precis och hennes efternamn börjar oxå på L. ;)
  • InaAnna
    Fremm skrev 2012-08-23 08:58:16 följande:
    Ja precis och hennes efternamn börjar oxå på L. ;)
    Vi gifter oss nästa lördag så vår är inte använd ännu. Den passar vårt lilla söta bröllop perfekt :)
    När ska Ni gifta er?
  • Fremm

    InaAnna: På nyårsafton så vi har precis skickat ut inbjudningarna tror inte att vår gemensamma vän L har fått inbjudan än så känner du henne väl så får du hålla tyst om att jag figurerar här inne! ;) Va roligt, då har ni ju inte alls långt kvar!! Spännande! :)

  • InaAnna

    Fremm: Nej då, känner henne faktiskt inte alls utan hittade hennes blogg och kontaktade henne ang caketopper så jag är tyst som en mus :)  Ja, spännande, och jag är sjukt nervös, usch och härligt på samma gång. Jag är bara lite nojjig att caketoppern är för tung? Men L säger att den inte är det. Men jag ska ändå förbi bageriet och dubbelkolla tror jag nervig som man är sista veckan..

  • BlomAnna
    Tilda93 skrev 2012-08-23 04:25:55 följande:
    åh en sådan har jag letat efter! min blivande är mer än 40 cm längre än mig!
    vart finns den?
    Jag har också letat för min blivande är också nästan 40 cm längre än mig. Dessutom är jag lite rund så den skulle passa perfekt men de verkar ha slutat göra dessa så det enda sättet att få tag på den verkar var om man hittar den begagad. 
  • Silme

    Vi hade bröllopscupcakes istället för bröllopstårta men det hindrar inte från att ha en caketopper. Så här löste jag det (hade sex egengjorda kakfat uppställda med det största i mitten):



    Den är verkligen SÅ mig och min make, vi blippar med telefonerna i tid och otid.
    Dock inte på bröllopsdagen för en gångs skull (förutom när vi arrangerade foton med just samma posering som caketoppern). Skrattande
  • Fremm
    InaAnna skrev 2012-08-23 11:28:18 följande:
    Fremm: Nej då, känner henne faktiskt inte alls utan hittade hennes blogg och kontaktade henne ang caketopper så jag är tyst som en mus :) Ja, spännande, och jag är sjukt nervös, usch och härligt på samma gång. Jag är bara lite nojjig att caketoppern är för tung? Men L säger att den inte är det. Men jag ska ändå förbi bageriet och dubbelkolla tror jag nervig som man är sista veckan..
    Va bra! :) Nej det borde den inte vara för båda mina systrar samt ett par av mina (våra gemensamma) vänner har haft dessa caketoppers och de har varit så fina så och verkar inte alls för tunga så det ska nog inte vara någon fara... om du ska ha sugarpaste eller marsipan som överdrag? Med grädde och bara sockerkaka kanske det blir ostadigt, det vet jag faktiskt inte fast vid närmare eftertanke hade min syster jordgubbstårta med grädde och det funkade ju... går kanske sätta en kartonplatta i botten om man är osäker på att de står ostadigt i sf men som sagt har det inte varit problem tidigare så det går nog bra denna gång med! :) Förstår att det känns nervigt sista veckan, känner mig redan nervig jag för det är så mkt jag vill hinna fixa... men man får väl börja med det viktigaste först och se hur mkt man hinner med! Lycka till med allt! (ursäkta att vi kapat tråden för babbel) ;)
  • sollan


    Denna hade vi...Hittade den på festingen. Tyvärr verkar de inte sälja den längre där.


    I alla fall så vart den bara så VI...Vissa gäster trodde tom att vi specialbeställt den ;)


    Fru Olsson sedan 120414 <3
  • Tilda93
    BlomAnna skrev 2012-08-23 11:31:51 följande:
    Jag har också letat för min blivande är också nästan 40 cm längre än mig. Dessutom är jag lite rund så den skulle passa perfekt men de verkar ha slutat göra dessa så det enda sättet att få tag på den verkar var om man hittar den begagad. 
    För mig gör det inte så mycket att den är begangnad, så länge det är DEN! :)
Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?