• Beccas­tina
    Äldre 19 Mar 16:13
    202091 visningar
    1894 svar
    1894
    202091

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Fremm
    Äldre 10 Jan 16:36

    Ja vår tur kom tillslut även om det kändes så konstigt när flera av oss gift sig för längesen när vår tur kom. :) Ser så fram emot era foton och att höra mera! Så härligt att allt verkar blivit så lyckat och underbart! Allt kan ju inte bli precis som man tänkt sig en del blir ännu bättre och en del kanske lite sämre... men det gör ju inget i det stora hela.

    Det enda jag retar mig på är vädret som ingen kunde gjort något åt, sen att jag glömde strumpebandet jag sytt var ju klantigt men inget som någon frågade efter men små petitesser i det stora hela...

    Hur känns det för er som bytt efternamn, jag har fortfarande inte riktigt vant mig, fick personbeviset igår att jag heter Ahlander men känns ovant att se, skriva och säga fortfarande men väldigt roligt, nytt och spännande och va stolt jag är att få vara min mans fru och bära hans efternamn! ♥ Det är underbart att vara gift och jag tycker det är STOR SKILLNAD från att vara sambo. Det är först nu det känns på allvar och på riktigt även om det var det innan oxå. Nu är vi ETT mot världen! :D


    Teza skrev 2013-01-03 17:51:57 följande:
    Åhh Grattis Fremm :) Vår tur kom ju till slut oxå :), jag återkommer oxå med lite bilder, har inte fått in så mycket än.

    Men åhh vilken dag, kväll och natt vi hade ;) HELT underbart, trots att vissa saker inte riktigt blev som jag tänkt känns det ändå helt perfekt, alla tyckte de va såå vackert och det kändes verkligen vackert, som en saga nästan helt fantastiskt.

    Helt klart en av dom underbaraste händelserna i mitt liv.

    Så nu fick jag äntligen en stund över att skriva lite, och har varit Fru Ahonen i hela 3 dagar redan, ojoj så fort tiden går hihi Grattis än en gång till er ALLA, önskar er massor med underbara år och lycka Kramar Tess <3
  • Brudiv­inter2­012
    Äldre 15 Jan 03:11

    Åh wow, graaaattis Fremm. Du är inte bara snäll och rar mot alla på bröllopstorget, du är också fantastisk vacker och ert bröllop ser drömlikt ut.  ett fantastiskt fint bröllop och superfint brudpar. Och vilka detaljer. Grattis grattis grattis!

  • Brudiv­inter2­012
    Äldre 15 Jan 03:15
    Teza skrev 2013-01-03 17:51:57 följande:
    Åhh Grattis Fremm :) Vår tur kom ju till slut oxå :), jag återkommer oxå med lite bilder, har inte fått in så mycket än.

    Men åhh vilken dag, kväll och natt vi hade ;) HELT underbart, trots att vissa saker inte riktigt blev som jag tänkt känns det ändå helt perfekt, alla tyckte de va såå vackert och det kändes verkligen vackert, som en saga nästan helt fantastiskt.

    Helt klart en av dom underbaraste händelserna i mitt liv.

    Så nu fick jag äntligen en stund över att skriva lite, och har varit Fru Ahonen i hela 3 dagar redan, ojoj så fort tiden går hihi Grattis än en gång till er ALLA, önskar er massor med underbara år och lycka Kramar Tess <3
    Vilken glädje och vilken lycka! Man blir ju glad bara av att läsa det du skriver. GRATTIS! Jag ser fram emot att få se bilder :)
  • Fremm
    Äldre 17 Jan 15:53
    Brudivinter2012 skrev 2013-01-15 03:11:54 följande:
    Åh wow, graaaattis Fremm. Du är inte bara snäll och rar mot alla på bröllopstorget, du är också fantastisk vacker och ert bröllop ser drömlikt ut. ett fantastiskt fint bröllop och superfint brudpar. Och vilka detaljer. Grattis grattis grattis!
    Tack så mycket söta du! Din kommentar värmer verkligen! ♥ Ja det var ett helt fantastiskt bröllop - inget från dagen som jag skulle velat gjort annorlunda... vilket är skönt...

    Så här i efterhand hade önskat att vi haft mer tid för fotografering då jag saknar många porträttbilder som jag önskat att vi hunnit tagit :-/ någon annan som känner liknande? Går det att ta om? TÄnker på dig Pekklisch - ni tog ju era bilder före, hur kändes det och va det kostsamt.

    Om vi skulle göra det så skulle vi ju behöva hyra om min mans kläder, göra en ny bukett och göra om mitt hår... vädret skulle vara finare nu och vi skulle ha mer tid och vara mer förberedda men undrar om det magiska ögonblicket inte finns där, min mage växer ju oxå så oddsen är väl inte riktigt med oss...
  • Pekkii­sch4
    Äldre 20 Jan 20:28

    Fremm: vi kände ju fotografen, så det var inte dyrt för oss, sen hade vi en hobbyfotograf i kyrkan och resten av kvällen. Innan visste ju inte jag hur min riktiga bukett se ut, så vi köpte konstrosor som såg väldigt äkta ut men har inte samma i kyrkan, det syns men inget jag / vi bryr om oss :) dessutom ägde vi ju klänning och kostym, så de var lätt. Frisyren gjorde min vännina och hade liknande eftersom jag visste vad jag ville ha :) kan man acceptera att bilderna kommer bli lite olika eller annorlunda tycker inte jag att det spelar någon roll. :) på tal om glimten i ögat så kan man få fram bubblorna igen ! :) tänk mer på varför ni gifte er och vad det är ni älskar hos varandra :)

  • Pekkii­sch4
    Äldre 20 Jan 20:30

    Alt när att ni tar om på er årsdag eller inför i alla fall :) ta om och då är ju fina bäbis ute med :)

  • Sofiii­z
    Äldre 22 Jan 09:33
    www.brollopstorget.se/Forum-1-88/m4262642.html

    Här kommer min bröllopsberättelse :) bättre sent än aldrig ;)
  • hallon­frossa
    Äldre 22 Jan 11:10

    Tänk att vi nu har gjort det allihopa!!!! Helt sjukt verkligen att efter all denna planering så är det faktiskt över och för min del snart två månader sedan!! Vill önska er alla en underbar framtid och hoppas på att Allt håller ;) Vad är era nästa projekt!?? Mitt är det där nedrans körkortet som ska tas under årets gång 😊 Sen vill vi även skaffa större bostad och utöka familjen så lite funderingar har vi, hur går set för er??

  • teddy
    Äldre 30 Jan 16:59

    Jag har inte varit inne här nu på ett tag då de e mycket annat som prioriteras numer, men jag håller med dig hallonfrossa... det är så sjukt att det är över nu! eler... egentligen har det ju bara börjat! :)

    Dock tänkte jag att jag måste få beklaga mig lite inför er, som kommer förstå min panik och mina tårar... Ett av vår fotografs minneskort har gått sönder (!) så vi har bara halva vigseln på bild! De känns hemskt.... Och de finns verkligen inget vi kan göra åt det. Vi har såklart fått bilder från andra som var där och fotade, men de e inte riktigt samma sak o de e många suddiga mobilbilder o så... Så tråkigt...
    Ja, de finns ju som sagt inget att göra åt saken, men jag ville bara beklaga mig lite.

    Jag hoppas att ni e nöjda med alla era bilder o att ni, som jag, fortfarande njuter av er stora dag! 

  • hallon­frossa
    Äldre 6 Feb 08:52

    Teddy: men usch då vad tråkigt!!! :( Jag hoppas verkligen det löser sig och jag kan förstå frustrationen, Önskar dig lycka till i alla fall! Kram kram

  • vinter­frost
    Äldre 17 Feb 15:15
    Sofiiiz skrev 2013-01-22 09:33:02 följande:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-88/m4262642.htm...

    Här kommer min bröllopsberättelse :) bättre sent än aldrig ;)
    Åh vad fina ni var!! Bor ni i Väsby?
    hallonfrossa skrev 2013-01-22 11:10:04 följande:
    Tänk att vi nu har gjort det allihopa!!!! Helt sjukt verkligen att efter all denna planering så är det faktiskt över och för min del snart två månader sedan!! Vill önska er alla en underbar framtid och hoppas på att Allt håller ;) Vad är era nästa projekt!?? Mitt är det där nedrans körkortet som ska tas under årets gång 😊 Sen vill vi även skaffa större bostad och utöka familjen så lite funderingar har vi, hur går set för er??
    Nästa projekt vet jag inte vad det blir, har ju fått nytt jobb och fick avbryta mammaledigheten och börja jobba halvtid allt under loppet av 2 veckor. Men det är så kul och jag är så glad att jag fått denna chans.. Sen blir det vär till att bara njuta av det gifta livet, fortsätta renovera huset och bara mysa med barnen.. :)
    teddy skrev 2013-01-30 16:59:48 följande:
    Jag har inte varit inne här nu på ett tag då de e mycket annat som prioriteras numer, men jag håller med dig hallonfrossa... det är så sjukt att det är över nu! eler... egentligen har det ju bara börjat! :)

    Dock tänkte jag att jag måste få beklaga mig lite inför er, som kommer förstå min panik och mina tårar... Ett av vår fotografs minneskort har gått sönder (!) så vi har bara halva vigseln på bild! De känns hemskt.... Och de finns verkligen inget vi kan göra åt det. Vi har såklart fått bilder från andra som var där och fotade, men de e inte riktigt samma sak o de e många suddiga mobilbilder o så... Så tråkigt...
    Ja, de finns ju som sagt inget att göra åt saken, men jag ville bara beklaga mig lite.

    Jag hoppas att ni e nöjda med alla era bilder o att ni, som jag, fortfarande njuter av er stora dag! 
    Neeeej så tråkigt!!!! Det är ju det värsta som kan hända :( tyvärr går det väl inte och göra så mycket :( Får ni någon form av kompensation?? 

     
  • Pekkii­sch4
    Äldre 21 Feb 18:42

    Hej tjejer ! Idag kom vår foton från fotografen, tänkte bjuda på några :)











  • Pekkii­sch4
    Äldre 21 Feb 18:50

    har även sisådär 300 till och gå igenom från vår andra fotograf :p
    har inte riktigt orkat ta tag i det faktiskt, men nu afår jag väl göra det och framkalla lite :)

  • vinter­frost
    Äldre 31 Mar 10:29

    Hej tjejer! o  Glad Påsk!

    4 månader har snart gått är det någon som kikar in här?
    Kikar in lite då och då

    Livet som gift är underbart  

    Fremm, Hur går det med magen och hur har det gått med ringen?

    Pekkisch, jättefina bilder :) 

Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????