• Saandraa

Göteborg's brudar 2012!

Då gör jag ett nytt försök!
    Skulle väldigt gärna vilja ha lite trevliga brudar att prata med. Har försökt starta två trådar i hopp om att hitta någon som man kan bolla ideér med och följas åt i planeringen av varandras bröllop! Jag och min fästman gifter oss den 24e November i år. Festen kommer hållas på Stora Holms Säteri. Hoppas det finns några härliga Göteborg's brudar här på bt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-13 19:28
    Saandraa: 24 November
    Linst: 21 Juli
    Bruden2012: 16 Juni
    AndroSid: 9 Juni
    Sommar2012bröllop: 14 Juli
    Fjärilen: 8 September
    Gbg2012: 2 Juni
    Lillis82: 11 Augusti
    Tweety: 14 Juli
    CJIGBG: 26 Maj
    Havspromenad: 26 Maj
    Monstertjejen: 16 Juni
    Lycka 2012: 7 Juli
    Kaffeälskaren: 7 Juli
    Vivahate: 31 Mars
    Operfekt: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-14 18:47
    VictoriaN: 25 Augusti
    AnnaGBG: 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-15 16:32
    Lillemia: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:04
    Amor in aeternum: 1 September

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:11
    LÄNK TILL GÖTEBORG'S BRUDAR 2012 BILDTRÅD!www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4111483.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-05 18:05
    Styrka: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-06 19:08
    Kiwi: ? Oktober
    LiveForever: 4 Augusti

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-26 16:28
    FruSSE: 14 Juli
    Solstice: 14 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-27 10:54
    ceciliabjerling: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-11 11:13
    Snuttitess: 4 Augusti

• Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!
  • EmilyMattias

På lördag smäller det för mig! Nerverna börjar smyga sig på så smått nu och jag känner mig lite halvsnurrig av allt som måste fixas nu de sista dagarna. Från och med imorgon är iaf sambon ledig och vi ska ha barnvakt från imorgon fram till lördag. Det behövs!

Men imorgon kommer jag ha en total egodag med nagelfix på salong, insättning av löshår, ska träffa två tjejkompisar och öva på mitt spex till sambon och så lite shopping om det hinns med..

Sen är det bara fredag kvar och den lär spenderas typ hela dagen i festlokalen för att göra iordning allt! 

• gbg2012
    EmilyMattias skrev 2012-08-01 22:52:37 följande:
    På lördag smäller det för mig! Nerverna börjar smyga sig på så smått nu och jag känner mig lite halvsnurrig av allt som måste fixas nu de sista dagarna. Från och med imorgon är iaf sambon ledig och vi ska ha barnvakt från imorgon fram till lördag. Det behövs!

Men imorgon kommer jag ha en total egodag med nagelfix på salong, insättning av löshår, ska träffa två tjejkompisar och öva på mitt spex till sambon och så lite shopping om det hinns med..

Sen är det bara fredag kvar och den lär spenderas typ hela dagen i festlokalen för att göra iordning allt! 
    Hoppas du har en fin bröllopsdag idag!! 
  • EmilyMattias
    gbg2012 skrev 2012-08-04 19:08:04 följande:
    Hoppas du har en fin bröllopsdag idag!! 
    Hade en alldeles underbar dag! tacki<3

Här är vi precis nygifta=)

• BlomAnna
    Solstice skrev 2012-07-15 18:38:17 följande:
    Här en en bild av oss lite senare på dagen, fotografens bilder kommer om ett tag.

Vilken vacker klänning!! Ni ser också så härligt lyckliga ut!! Grattis Grattis!!
  • snuttitess

Får liva upp tråden :) Kändes så tråkigt i lördags när man inte blev gift den dagen man tänkt sig men hoppas ni som gifte er då fick ett fint bröllop :).

Inte långt kvar nu till mitt, var och tittade på nya lokalen och pratade med de. Hur underbara som helst och så bra tillmötesgående. Mycket bättre än förra stället "river cafe"

Så nu ska vi ha vår middag på Aschbergseken.  

• Lillis82

Nu är det jobbigt.. gifter oss på lördag och massa kvar att fixa.. Rynkar på näsan skulle förberett maten idag men har helt enkelt inte orkat Rynkar på näsan så hoppas att jag hinner göra det i morgon istället då vi skall duka upp i lokalen.. så fort allt är klart skall jag och mannen ta med våra tärnor och marsalkar på spa.. så vi kan slappa på kvällen innan bröllopet.. tror det kan behövas.. Glad

Skall bli underbart... 

• Solstice
    BlomAnna skrev 2012-08-08 12:53:56 följande:
    Vilken vacker klänning!! Ni ser också så härligt lyckliga ut!! Grattis Grattis!!
    Tack!
  • gbg2012

2/6 blev jag världens lyckligaste fru och här är kort från vår duktiga fotograf. =) 

• BlomAnna

Ååå jag har sån fruktansvärd frisör ångest. När jag äntligen bestämt frisyr kan jag inte bestämma mig för frisör. Jag kanske är dumsnål men jag vill inte betala över 2000 kr för att få håret uppsatt. Är det nån som kan hjälpa mig med tips på bra frisör? Jag kommer dessutom behöva sätta i löshår eftesom mitt hår är så galet tunt...

• Lillis82

Då var man gift Glad känns helt underbart!! 

• snuttitess
    BlomAnna skrev 2012-08-13 11:56:15 följande:
    Ååå jag har sån fruktansvärd frisör ångest. När jag äntligen bestämt frisyr kan jag inte bestämma mig för frisör. Jag kanske är dumsnål men jag vill inte betala över 2000 kr för att få håret uppsatt. Är det nån som kan hjälpa mig med tips på bra frisör? Jag kommer dessutom behöva sätta i löshår eftesom mitt hår är så galet tunt...
    Salong Alexandra har bra priser och är duktig med. Ska göra min bruduppsättning och make up där.
  • snuttitess
    Lillis82 skrev 2012-08-13 18:14:54 följande:
    Då var man gift Glad känns helt underbart!! 

Grattis till er :) Ni är jätte fina och så mysigt bakgund ni har.
  • snuttitess
    BlomAnna skrev 2012-08-13 11:56:15 följande:
    Så här fin blev min bröllops frisyr och make up jag gjorde den 15 sep på salong alexsandra.
    Tog 3 tim för frisyren och sminket. Men är super nöjd och jätte goa tjejer som arbetar där. Var Erika som gjorde på mig. Så ett tips om du inte vill lägga för mycket pengar ;)

• snuttitess

Så då är man en lycklig gift kvinna :). Vår dag var underbar trots många problem. 

Kan rekomndera catring firman vi hade Glada kocken super god mat vi beställde grekisk buffe och fick jätte mycket mat.Bra priser med.
    Vi sov på hotell 11 i bröllops sviten, jätte bra service och underbar personal som arbetar där.

Frisör och make up salong alexsandra ligger ute i mölndal men duktiga och goa tjej som tog hand om mig på stora dagen. Bra priser med. 
    Blommorna köpte vi från Linneas blomsterbutik jätte fina och bra priser.

Lite vi kan rekomendera från vår stora dag :)

• BlomAnna
    snuttitess skrev 2012-09-19 10:16:00 följande:
    Så här fin blev min bröllops frisyr och make up jag gjorde den 15 sep på salong alexsandra.
    Tog 3 tim för frisyren och sminket. Men är super nöjd och jätte goa tjejer som arbetar där. Var Erika som gjorde på mig. Så ett tips om du inte vill lägga för mycket pengar ;)

Tack men jag har redan bokat både frisör och en makeup artist.
  • lillemia

Här finns bilderna från vår lyckligaste dag i livet!!
    Dagen överöstes av regn och storm i Göteborg men inget kunde stoppa vår dag! 
    Kan verkligen rekomnendera vår fotograf Mariah MacInnes. Proffsig fotograf med stort hjärta!

www.mariahmac.com/

Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!