• Saandraa

Göteborg's brudar 2012!

Då gör jag ett nytt försök!
    Skulle väldigt gärna vilja ha lite trevliga brudar att prata med. Har försökt starta två trådar i hopp om att hitta någon som man kan bolla ideér med och följas åt i planeringen av varandras bröllop! Jag och min fästman gifter oss den 24e November i år. Festen kommer hållas på Stora Holms Säteri. Hoppas det finns några härliga Göteborg's brudar här på bt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-13 19:28
    Saandraa: 24 November
    Linst: 21 Juli
    Bruden2012: 16 Juni
    AndroSid: 9 Juni
    Sommar2012bröllop: 14 Juli
    Fjärilen: 8 September
    Gbg2012: 2 Juni
    Lillis82: 11 Augusti
    Tweety: 14 Juli
    CJIGBG: 26 Maj
    Havspromenad: 26 Maj
    Monstertjejen: 16 Juni
    Lycka 2012: 7 Juli
    Kaffeälskaren: 7 Juli
    Vivahate: 31 Mars
    Operfekt: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-14 18:47
    VictoriaN: 25 Augusti
    AnnaGBG: 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-15 16:32
    Lillemia: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:04
    Amor in aeternum: 1 September

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:11
    LÄNK TILL GÖTEBORG'S BRUDAR 2012 BILDTRÅD!www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4111483.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-05 18:05
    Styrka: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-06 19:08
    Kiwi: ? Oktober
    LiveForever: 4 Augusti

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-26 16:28
    FruSSE: 14 Juli
    Solstice: 14 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-27 10:54
    ceciliabjerling: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-11 11:13
    Snuttitess: 4 Augusti

• Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!
  • snuttitess
    EmilyMattias skrev 2012-06-29 23:33:48 följande:
    När jag frågade så sa de att det finns 3 sviter som alla går att boka med bröllopspaketet. Det skiljer några kvm mellan de olika rummen men inte mkt och det är samma utrustning=)
    Okej va bra :) För fick inte de svaret hihi Men då kanske man ser dig där :)
  • EmilyMattias

Kan ju hända att jag också snurrat till det=) Inte vet jag. Det märker jag imorgon när det ska bokas! Vi är inte så noga med vart vi sover, så länge man kan checka ut sent, får frukost på rummet och det finns en jacuzzi i badrummet=)

• snuttitess
    EmilyMattias skrev 2012-07-01 20:51:06 följande:
    Kan ju hända att jag också snurrat till det=) Inte vet jag. Det märker jag imorgon när det ska bokas! Vi är inte så noga med vart vi sover, så länge man kan checka ut sent, får frukost på rummet och det finns en jacuzzi i badrummet=)
    Samma här de är det viktigaste :).
  • Solstice

Kan verkligen rekomendera Varbergs Kurort- hade min möhippa i helgen och vi var där. Jätettrevligt ställe, så mysigt alldeles vid havet, god mat och vet att dehar ett bröllopspaket där man bla får frukosten serverad på rummet!

• Amor in aeternum

Var inne på Guldsmedshuset i Sävedalen idag för att lämna in vårt gamla guld för att göra nya. Och de kommer att bli klara på Torsdag!! Vi hade runt 31 gram guld och de kommer att använda ca. 21 gram av dem och resten betalar vi arbetskostnaden för och i slutändan så kommer vi att betala 3000:- för ringar på ca 10gram styck! Nice.

• Solstice
    Amor in aeternum skrev 2012-07-03 15:29:37 följande:
    Var inne på Guldsmedshuset i Sävedalen idag för att lämna in vårt gamla guld för att göra nya. Och de kommer att bli klara på Torsdag!! Vi hade runt 31 gram guld och de kommer att använda ca. 21 gram av dem och resten betalar vi arbetskostnaden för och i slutändan så kommer vi att betala 3000:- för ringar på ca 10gram styck! Nice.
    Låter ju jättebra!

Jag har tyvärr haft lite otur med min vigselring- först graverade de in med fel stil (var verkligen jättefult gjort) och när jag fick tillbaka den igen så var ringen full av smårepor- de går garanterat att slipa bort men inte så kul på en helt ny ring som aldrig är använg Får dock lämna in den efter semestern för polering även fast att jag använt den. Sen ville vi ha samma stil som vi har i våra förlovningsringar men det blev inte alls likt och jag må vara petig men tyckte inte det var proffsigt gjort men å andra sidan så köpte vi den på Guldfynd. De har visserligen guldsmeder men uppenbarligen inte speciellt duktiga sådana.
  • Monstertjejen

Tänkte dela med mig av lite bilder från vår bröllopsfotografering på Liseberg!

Fotograf: Ted Olsson

Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!