• Saandraa

Göteborg's brudar 2012!

Då gör jag ett nytt försök!
    Skulle väldigt gärna vilja ha lite trevliga brudar att prata med. Har försökt starta två trådar i hopp om att hitta någon som man kan bolla ideér med och följas åt i planeringen av varandras bröllop! Jag och min fästman gifter oss den 24e November i år. Festen kommer hållas på Stora Holms Säteri. Hoppas det finns några härliga Göteborg's brudar här på bt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-13 19:28
    Saandraa: 24 November
    Linst: 21 Juli
    Bruden2012: 16 Juni
    AndroSid: 9 Juni
    Sommar2012bröllop: 14 Juli
    Fjärilen: 8 September
    Gbg2012: 2 Juni
    Lillis82: 11 Augusti
    Tweety: 14 Juli
    CJIGBG: 26 Maj
    Havspromenad: 26 Maj
    Monstertjejen: 16 Juni
    Lycka 2012: 7 Juli
    Kaffeälskaren: 7 Juli
    Vivahate: 31 Mars
    Operfekt: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-14 18:47
    VictoriaN: 25 Augusti
    AnnaGBG: 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-15 16:32
    Lillemia: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:04
    Amor in aeternum: 1 September

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:11
    LÄNK TILL GÖTEBORG'S BRUDAR 2012 BILDTRÅD!www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4111483.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-05 18:05
    Styrka: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-06 19:08
    Kiwi: ? Oktober
    LiveForever: 4 Augusti

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-26 16:28
    FruSSE: 14 Juli
    Solstice: 14 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-27 10:54
    ceciliabjerling: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-11 11:13
    Snuttitess: 4 Augusti

• Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!
  • Solstice

Här en en bild av oss lite senare på dagen, fotografens bilder kommer om ett tag.

• Beccastina
    Beccastina skrev 2012-07-16 23:48:26 följande:

ojj postade för tidigt!!

jaja här e iallafall en bild på oss :)
  • Solstice
    Beccastina skrev 2012-07-16 23:48:26 följande:

Grattis och vilken härlig bukett du hade- jag blir så glad av de färgerna tillsammans och kravatten var ju också häftig! 
  • EmilyMattias

Hallååååå tjejer!! Gick ni i ide?? =)

Här är iaf bröllopsnatten bokad nu! Det blev Hotel11 i Göteborg, hörnsvit på 60kvm med massa sköna extragrejer=) Vi har bara 10 dagar kvar till vigsel så det börjar bli redigt nervöst (pch stressigt!) nu!

• Lillis82

Här är det fullt upp.. varvar sista planerna inför bröllopet om 16 dagar med att springa på toaletten och spy så det går sakta framåt.. Flört sambon är bortrest fram till 9 dagar innan bröllopet så det mesta hänger på mig nu.. ops..

handlade våran mat igår (vi fixar själva) Skulle behöva ett tips på vad man kan ha för typ av potatis till Oxfilé som är lätt att göra i förväg och till 80 pers?? Vi har funderat på potatisgratäng.. men sen kom vi på att det kommer bli svårt att få allt varmt samtidigt då vi måste göra många små formar med gratäng ( finns två ugnar bara) så min andra idé var att göra hasselbackspotatis då det går att göra i förväg och går att värma i en enda stor plåt.. 

men då sade mamma och pappa att de inte tyckte det va en bra idé Rynkar på näsan för det tar så lång tid att göra och de tycker potatisgratäng är godare till oxfilé..

så nu vet vi inte vad vi skall göra..  tar gärna tips..

• EmilyMattias
    Lillis82 skrev 2012-07-26 14:20:54 följande:
    Här är det fullt upp.. varvar sista planerna inför bröllopet om 16 dagar med att springa på toaletten och spy så det går sakta framåt.. Flört sambon är bortrest fram till 9 dagar innan bröllopet så det mesta hänger på mig nu.. ops..

handlade våran mat igår (vi fixar själva) Skulle behöva ett tips på vad man kan ha för typ av potatis till Oxfilé som är lätt att göra i förväg och till 80 pers?? Vi har funderat på potatisgratäng.. men sen kom vi på att det kommer bli svårt att få allt varmt samtidigt då vi måste göra många små formar med gratäng ( finns två ugnar bara) så min andra idé var att göra hasselbackspotatis då det går att göra i förväg och går att värma i en enda stor plåt.. 

men då sade mamma och pappa att de inte tyckte det va en bra idé Rynkar på näsan för det tar så lång tid att göra och de tycker potatisgratäng är godare till oxfilé..

så nu vet vi inte vad vi skall göra..  tar gärna tips..
    Jag tycker att hasselbackspotatis funkar kanon till oxfilé! Tycker du ska göra som du själv känner mer än att lyssna på dina föräldrar! Finns det dessutom bara två ugnar så blir det ju skillnad.

Annars så är väl kanske små portionsformar med potatisgratäng en bra idé? Lätt att göra i förväg oh på så sätt får du in många plåtar samtidigt i ugnen! Säg att du får in 40 portionsformar i en ugn (4 plåtar med 10 formar på varje) så funkar det ju trots två ugnar!

Annars så kanske en potatisbakelse (tex pommes anna) hade vart nåt? 
  • gbg2012

Här kommer korten från bröllopet som vår fotograf lagt upp på sin hemsida. Blev så glad när jag såg de. =)

Det är vi som är Linda & Nicklas och vi gifte oss som sagt 2 juni. =)

http://johannatorbjornsson.blogspot.se/

• gbg2012
    Beccastina skrev 2012-07-04 17:53:37 följande:
    gbg2012 - jätte fina bilder! helt underbar alle!!
    tack så mycket! Älskar de bilderna och fått alla kort nu. =)
Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!