• Saandraa

Göteborg's brudar 2012!

Då gör jag ett nytt försök!
    Skulle väldigt gärna vilja ha lite trevliga brudar att prata med. Har försökt starta två trådar i hopp om att hitta någon som man kan bolla ideér med och följas åt i planeringen av varandras bröllop! Jag och min fästman gifter oss den 24e November i år. Festen kommer hållas på Stora Holms Säteri. Hoppas det finns några härliga Göteborg's brudar här på bt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-13 19:28
    Saandraa: 24 November
    Linst: 21 Juli
    Bruden2012: 16 Juni
    AndroSid: 9 Juni
    Sommar2012bröllop: 14 Juli
    Fjärilen: 8 September
    Gbg2012: 2 Juni
    Lillis82: 11 Augusti
    Tweety: 14 Juli
    CJIGBG: 26 Maj
    Havspromenad: 26 Maj
    Monstertjejen: 16 Juni
    Lycka 2012: 7 Juli
    Kaffeälskaren: 7 Juli
    Vivahate: 31 Mars
    Operfekt: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-14 18:47
    VictoriaN: 25 Augusti
    AnnaGBG: 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-15 16:32
    Lillemia: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:04
    Amor in aeternum: 1 September

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 12:11
    LÄNK TILL GÖTEBORG'S BRUDAR 2012 BILDTRÅD!www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4111483.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-05 18:05
    Styrka: 7 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-06 19:08
    Kiwi: ? Oktober
    LiveForever: 4 Augusti

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-26 16:28
    FruSSE: 14 Juli
    Solstice: 14 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-27 10:54
    ceciliabjerling: 28 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-11 11:13
    Snuttitess: 4 Augusti

• Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!
  • Styrka

Hörrni tjejer, jag går bet på brudväska! hittar ingen jag gillar!
    Jag är ute efter en silverfärgad mjuk liten väska som man kan ha runt handleden. En sk dolly bag går bra, men jag hittar ingenstans. I en butik kring viktoriapassagen hittade jag den bästa hittills, men den är i fejkskinn, en smula för liten och har ingen handledsrem, så det får jag köpa till i så fall, och den kostade 300.

Är det nån som har nåt tips på var man kan köpa enkla små handväskor? har kollat alla obvious ställen som åhlens etc...

• snuttitess
    Styrka skrev 2012-06-19 11:26:42 följande:
    Hörrni tjejer, jag går bet på brudväska! hittar ingen jag gillar!
    Jag är ute efter en silverfärgad mjuk liten väska som man kan ha runt handleden. En sk dolly bag går bra, men jag hittar ingenstans. I en butik kring viktoriapassagen hittade jag den bästa hittills, men den är i fejkskinn, en smula för liten och har ingen handledsrem, så det får jag köpa till i så fall, och den kostade 300.

Är det nån som har nåt tips på var man kan köpa enkla små handväskor? har kollat alla obvious ställen som åhlens etc...
    Är det någon sån här du är ute efter? http://www.tulinnhogtidsklader.se/shop/ De har 70% utförsäljning står ej på hemsidan men gör i butiken.  
  • Styrka

nej, det är snarare något i den här stilen:
    www.magicbags.co.uk/colour/silver-bags-accessories/evening-bag-30svsr

Eller den här fast i silver:
    www.debbiehowe.com/ourshop/prod_1300245-SC-No5-Crystals-Dolly-Bag-SILVER.html

Den här var urläcker, tycker jag:
    www.btowstore.com/epages/BT2793.sf/en_GB/

men det mesta jag hittar ser ut så här:
    www.missmoneypenny.nu/sv/lagervaror/aftonvaskor-och-brudvaskor/brudvaskaaftonvaska-i-rosa-satin-1.html
    De ser så stela och hårda och obekväma ut. Jag har ju aldrig handväska, så att gå och hålla i en sån här eller ha den dinglandes från axeln, nej, det är inget för mig... Men fin är den ju iaf.

• snuttitess
    Styrka skrev 2012-06-19 14:39:06 följande:
    nej, det är snarare något i den här stilen:
    www.magicbags.co.uk/colour/silver-bags-access...

Eller den här fast i silver:
    www.debbiehowe.com/ourshop/prod_1300245-SC-No...

Den här var urläcker, tycker jag:
    www.btowstore.com/epages/BT2793.sf/en_GB/?Obj...

men det mesta jag hittar ser ut så här:
    www.missmoneypenny.nu/sv/lagervaror/aftonvask...
    De ser så stela och hårda och obekväma ut. Jag har ju aldrig handväska, så att gå och hålla i en sån här eller ha den dinglandes från axeln, nej, det är inget för mig... Men fin är den ju iaf.
    Åhh  vad fina de var de första du länkade till :).

Jo den sista ser lite hård och bekväm ut  :(.
    Hittar jag någon sån du söker så säger jag till :).
    Min granne har en butik som jag länkade till så ska fråga henne om hon vet vart man kan köpa en sån du söker så visar jag en bild till henne  :). 
  • BlomAnna
    askungen skrev 2012-06-18 21:58:36 följande:
    ojoj mycket att tänka på, visste inte att man behövde en tårtställning :) kram askungen
    Tårtställningar kan man hyra hos tårtdecor i Kungälv om de skulle ta slut där ni köper tårtan.
  • Styrka

Hittade drömväskan i en anonym liten källarlokal i Victoriapassagen!! Lycka!! Skrattande Fick den dessutom för ynka 150 spänn eftersom det tydligen var nån liten defekt nånstans, men den hittar då inte jag. Tungan ute
    Hurra! Ville bara dela med mig av min glädje!

• BlomAnna
    Styrka skrev 2012-06-21 09:17:27 följande:
    Hittade drömväskan i en anonym liten källarlokal i Victoriapassagen!! Lycka!! Skrattande Fick den dessutom för ynka 150 spänn eftersom det tydligen var nån liten defekt nånstans, men den hittar då inte jag. Tungan ute
    Hurra! Ville bara dela med mig av min glädje!
  • askungen

Tack för tippset :)

BlomAnna skrev 2012-06-19 23:06:46 följande:
    Tårtställningar kan man hyra hos tårtdecor i Kungälv om de skulle ta slut där ni köper tårtan.
  • snuttitess

Nu var de tyst här igen :). Nästa vecka kommer min b rudklänning är super nervös i fall den inte passar.

Måste hitta en ring jag vill ha med och ligger efter med allt annat med så stressigt.

Ska snart till Göteborg igen och då hoppas jag får ordnat och träffa alla så man kommer någon vart i planeringen.

Tårtan är beställd så de känns bra
    .

Hur går de för er andra? 

Svar på tråden Göteborg's brudar 2012!