• BeMine

Skellefteåbrudar 2012?

Finns det några fler att få lite tips/hjälp av? ;)

Jag gifter mig 23/6-12

• Svar på tråden Skellefteåbrudar 2012?
  • daniiel
    BeMine skrev 2011-12-16 21:26:02 följande:

hej igen brudar!

jag letar efter en gästbok, vill ha en helvit, rätt stor typ a3, gärna helt vit och även alla blad, någon som vet vars jag kan köpa en sån?

Har tyvärr ingen aning. Jag letade ihjäl mig i somras när jag var ute efter en. Har du kikat vanliga fotoalbum med vita blad? Borde ju finns något i den storleken kan man tycka, som är vitt då :)
  • Hanna05
    På några timmar åker jag iväg med mina två underbara vänner (tärnor) & min fantastiska mamma och provar brudklänningar! :D Tänk om jag inte kan välja? Tur jag har bra smakråd med mig! This is it! Idag måste jag bestämma mig. 
  • BeMine
    Hanna05 skrev 2012-01-28 07:50:45 följande:
    På några timmar åker jag iväg med mina två underbara vänner (tärnor) & min fantastiska mamma och provar brudklänningar! :D Tänk om jag inte kan välja? Tur jag har bra smakråd med mig! This is it! Idag måste jag bestämma mig.
    Jag har måttbeställt en, men har hittat en till så det kommer nog bli minst 2 st iaf!!
  • daniiel
    Hanna05 skrev 2012-01-28 07:50:45 följande:
    Hur har det gått idag, hittat dig någon klänning? :)
  • Hanna05
    Det gick jätte bra! Hittade verkligen DEN perfekta, som skrek Hanna! Alla tärnorna och mamma höll med. Den hade ljusrosa blombrodyr i sig och ett underbart släp! Bild kommer sen! :D 
  • daniiel
    Hanna05 skrev 2012-01-29 13:25:18 följande:
    Det gick jätte bra! Hittade verkligen DEN perfekta, som skrek Hanna! Alla tärnorna och mamma höll med. Den hade ljusrosa blombrodyr i sig och ett underbart släp! Bild kommer sen! :D 
    Oh, det låter väldigt fint :D Ska bli spännande att se bilder! Vad skönt att du hittade en som känns rätt :)
  • Hanna05

Så här ser bilderna ut på modellen! 

& så här på mig! :) Men tänk på att jag ska gå ner i vikt sen blev det inte så bra bilder!! Min klänning har ljusrosa brodyrer istället för röda :)

• Mei Lin

Hej! trevligt att hitta en skellefteågrupp Glad Planerar att gifta mig i sommar nån gång. Vi bestämde oss för typ nån månad sedan så nu är det några intensiva månader som ligger framför oss, men inbjudningarna är nästan klara, klänningen beställd från Canada och kommer förmodligen i veckan (second hand och stl xs så jag håller tummarna för att man kan klämma sig i den, annars åker korsetten fram Tungan ute). Det blir en borgerlig vigsel, men jag har ingen aning om vars man skulle kunna hålla till utomhus, nån som har något förslag?
    Tänkte höra om ni ska ha något speciellt tema på ert bröllop?

Svar på tråden Skellefteåbrudar 2012?