daniiel skrev 2011-11-23 23:40:41 följande:
Åh, så skönt :D Vi är redan gifta, sedan augusti i år och vi hade också barnvakt. Helt underbart att få sova ut, för man är rejält trött efter dagen :P Min make somnade i fåtöljen framför tvn ca 10min efter vi kommit in på hotellrummet :P
Men du.. då kanske du vet av något mysigt hotell i Piteå? Vi brukar åka ibland hela familjen och sova en helg på hotell i grannstäderna och är lite sugna på Piteå nästa gång :)
Vad spännande :) Kommer ihåg känslan, vi skickade ut våra i början av maj :P När är den stora dagen för er då? :)
Vi sparade inga pengar, utan vi hade alla pengar (var dock inte så mkt) när vi bokade kyrkan. Vi tog också kuvertavgift, våra familjer och vänner bestämde det åt oss :P haha
Vi gifter oss i Augusti :))
haha okej, våra familjer sa också att vi skulle ta kuvertavgift ;) men vi måste ändå spara kanske 20.000 kr själva. men det ska nog gå bra :D
Hm, ja alltså alla hotell var ju uppbokade så vi fick boka en svit i Luleå isället :) Däremot har jag ju gått hotell och är utbildad inom det så har jobbat på Piteå Havsbad, och har varit och kikat på Stadshotellet. :)
Jag tycker ju att stadshotellet är jätte fint! :) Mysigt och god frukost !
Men Havsbadet har ju också sin charm med allt vad som finns att göra där, dock väldigt dyrt!!!