• BeMine

Skellefteåbrudar 2012?

Finns det några fler att få lite tips/hjälp av? ;)

Jag gifter mig 23/6-12

• Svar på tråden Skellefteåbrudar 2012?
  • BeMine

vi har inte bestämt om vi ska ha orgel eller inte, men jag är helt säker på att dom har musikanläggning... ;)

• Hanna05

Tusen tack alla! Nu känns det bara mycket bättre med ringarna :D

Beställde våra inbjudningskort idag! Hur spännande som helst.
    De skulle komma inom 1 vecka. Vill ha dem här nu!
    Vill bara skicka ut dom också :D Men får vänta till efter jul.

Oj vad roligt alltså ...

• Hanna05

Våra inbjdningskort har kommit :) Här kommer några bilder. Blev inte så bra med blixt, men kan ta nya då det är ljust! :D Ni ser säkert ändå på ett ungefär ...

• daniiel
    Hanna05 skrev 2011-12-09 22:46:07 följande:
    Våra inbjdningskort har kommit :) Här kommer några bilder. Blev inte så bra med blixt, men kan ta nya då det är ljust! :D Ni ser säkert ändå på ett ungefär ...
    Jättefina inbjudningar! :D Vart hade ni beställt dom ifrån? Gillar verkligen den gröna färgen!
  • BeMine
    jättesnygga! jag känner mig inte alls jättestressad nu! ingen klänning klar, inga ringar, typ INGET =)
  • Hanna05
    daniiel skrev 2011-12-10 07:59:04 följande:
    Jättefina inbjudningar! :D Vart hade ni beställt dom ifrån? Gillar verkligen den gröna färgen!
    Tack! :D Calligraphen :D
  • Hanna05
    BeMine skrev 2011-12-10 10:20:55 följande:
    jättesnygga! jag känner mig inte alls jättestressad nu! ingen klänning klar, inga ringar, typ INGET =)
    Haha, alla gör ju som dom vill :D Men jag vill gärna vara i tid ;) TAck!! :))
  • daniiel
    Hanna05 skrev 2011-12-10 20:48:26 följande:
    Tack! :D Calligraphen :D
    Okej, ja, återigen.. superfina :)
  • daniiel
    BeMine skrev 2011-12-10 10:20:55 följande:
    Haha men ni har väl gott om tid på er ännu? :)
  • BeMine

hej igen brudar!

jag letar efter en gästbok, vill ha en helvit, rätt stor typ a3, gärna helt vit och även alla blad, någon som vet vars jag kan köpa en sån?

Svar på tråden Skellefteåbrudar 2012?