Jag vill INTE gifta mig! (2,5månad kvar) Han visar mig aldrig respekt!!!!!!
Nu sitter jag och kokar av ilska, och gråter samtidigt.
Är så riktigt förbannad så jag känner för att ta bilen och köra ner den i sjön, köra in den mot en husvägg eller vad som helst! Jag vill att saker ska gå sönder innan mitt hjärta går sönder!
Jag trodde jag hade världens bästa förhållande, ska gifta oss inom en väldigt snar framtid, och har världens bästa son på 3 år.
Vi har levt ett fantastiskt liv och passar ihop MEN, nu gör han det igen! Och jag bara ORKAR INTE MER!
Det kanske låter simpelt, men hade det hänt 1, 2, eller 3 gånger hade det inte varit något, men att det har hänt näst intill varje gång sambon går ut gör mig helt förtvivlad!
Min sambo åkte iväg för några timmar sen TROTS att han skulle passa vår son, eftersom jag verkligen var tvungen att göra ett skolarbete till i veckan! Det kommer ta många timmar och mycket koncentration att utföra,
dessutom skulle han åka och tanka bilen och handla lite nödvändiga saker till oss.
Men sen sticker han bara iväg med grannen till en annan by och börjar dricka med sina kompisar,
när jag ringer och säger att ajg behöver hjälp för koncentrationen i arbetet så HÅNAR han bara mig och skrattar och säger "men lilla du" och pratar ironiskt med mig!
Hans kompisar sitter och hånskrattar när jag pratar/skriker/blir frustrerad om vartannat. Dom tycker att jag använder honom som en slav eller något verkar det som.
Men vad ska jag göra då? Här sitter jag och försöker skriva ett arbete hemma hos min mamma, (eftersom vi inte har skrivare) vår son är här och vill ha uppmärksamhet som han inte kan få och blir då frustrerad.
Alltså jag ORKAR INTE!
Till råga på ALLT så såg jag att biljävlen var upphissad i luften härutanför eftersom han skulle laga något innan men har bara gått ifrån det! Alltså kommer jag inte hem med den satans bilen!
Jag har ringt och påpekat detta men dom bara skrattar.
Alltså jag är så förbannat jävla ledsen så ni anar inte!
Jag fick ringa till en granne och be honom komma hit och hissa ner bilen!
SkA DET VARA SÅ HÄR!`?
Dessutom vet jag inte om jag kommer hem eftersom jag inte har pengar och bilen måste tankas.
Sambon lovade ju som sagt att fixa detta. Så jag får ta sonen i bilen och göra en jävla chansning.
Men det säger jag bara, jag vill inte gifta mig om 2,5 månad! Aldrig i livet!
När jag kommer hem så ska jag kasta ut varenda jävla klädesplagg som är min sambos, rakt ut på gräsmattan, hans övriga saker med och låsa dörren.
Ja, jag är så upprörd.
Jag behandlas inte med respekt för fem öre känns det som! Är otroligt ledsen så jag säkert både säger och gör dumma saker! Men jag orkar inte!
DÅ kan jag ju vara ihop med vem som helst! Typ en stenrik snubbe, varför ska jag vara tillsammans med någon som aldrig visar mig respekt?
Okej det är väl att överdriva, men att göra sig rolig och ironisk på min bekostnad och inte respektera att jag har en deadline, det tycker jag är för jävligt!
Är så ledsen! Behövde bara skriva av mig...!