• Bettertogether

Bröllop 2010 del 10

En efter en blir vi gifta här i tråden! :D Det är vårt år nu!! :D

2010-tråden (det saknas säkert många nya här på listan! Men ni kan inboxa mej till nästa tråd så kommer ni med från då! :) )

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Tausen: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:
    Blivandefrueriksson: 31/12

Några av våra tidigare trådar:
    Del 9: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3615772.html
    Del 8: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3539225.htm...
    Del 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.htm...
    Del 6:www.brollopstorget.se/Foru m-5-21/m3321400.html
    Del 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.htm...

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 10
  • Fenixx

Martinaa>> ja vilken underbar dag för er! fantastiskt väder med.

själv har vi bokat tid med fotografen nu för att gå igenom stora dagen och imorgon kommer vårat Toastpar för att gå igenom lite detaljer osv. något speciellt man bör ta upp med dem tycker ni? känns snurrigt så man inte glömmer något hehe.

• Fenixx

idag är det 90 dagar kvar!! och sommaren går ju alltid fort och så är man där!

• giz83

katjab: ja det är verkligen inte lätt att göra det på egen hand när man inte känner att det är lätt o när man absolut inte känner att man har disiplinen.,...vet inte hur många gånger ja har försökt o det går jätte bar i några veckor sen fuskar man eller blir sjuk...o så går man upp allt igen o ev lite till...*suck*

jag vet att jag inte håller mig till ämnet när ja skriver det här...men jag har inte så mycket bröllopssaker att rapportera, men vill ändå vara me i diskutionerna...=) jag har "semester" uppe hos mamma i östersund så ja har valt att vara ifrån allt vad bröllopsplanering heter under tiden jag är här...,=) ska bara umgås o mysa så mycket ja bara kan...=) för sen sätter det igång ordentligt...då är det ju bara 8 veckor eller liknande kvar!!!! aaaahhhh va ja e nervös!

• EnilemmE
    Fenixx skrev 2010-06-06 09:27:00 följande:
    idag är det 90 dagar kvar!! och sommaren går ju alltid fort och så är man där!
    83 dagar för oss! Får nog sätta fart nu.. Kanske borde beställa bröllopstårta, eller vad tror ni??! Och övernattning..
  • KatjaB

giz83 skrev 2010-06-06 10:21:24 följande:
    katjab: ja det är verkligen inte lätt att göra det på egen hand när man inte känner att det är lätt o när man absolut inte känner att man har disiplinen.,...vet inte hur många gånger ja har försökt o det går jätte bar i några veckor sen fuskar man eller blir sjuk...o så går man upp allt igen o ev lite till...*suck*jag vet att jag inte håller mig till ämnet när ja skriver det här...men jag har inte så mycket bröllopssaker att rapportera, men vill ändå vara me i diskutionerna...=) jag har "semester" uppe hos mamma i östersund så ja har valt att vara ifrån allt vad bröllopsplanering heter under tiden jag är här...,=) ska bara umgås o mysa så mycket ja bara kan...=) för sen sätter det igång ordentligt...då är det ju bara 8 veckor eller liknande kvar!!!! aaaahhhh va ja e nervös!

man måste ju inte hålla sig till ämnet Jag tycker det känns som att vi lärt känna varann lite grann här i tråden, klart man ska kunna dela med sig om andra saker i livet också,.. annat vore ju trist

• giz83

katjab: ja det känner jag också...=) känns faktiskt väldigt skönt att kunna skriva av sig lite när man behöver...=) även när det inte handlar om bröllop...hihi

det är så skönt att bara få skriva av sig sina tankar lite grann...vill inte skriva allt i en blogg utan vill kunna få skriva av mig och få lite svar tillbaka...=)
    tack så jätte mycket för att ni lyssnar tjejer!
    det är verkligen skönt att få skriva av sig till folk som inte bor i min närhet och få svar på mina funderingar...hihi

• KatjaB

Förresten, om det är nån här som letar näbbskor så har h&m en del fina.. köte rosa skor igår till ungarna för 69 kr/par. Rosa tygskor med broderier och rosett på foten, jättesöta. Fanns en del andra skor i vitt, guld, rosa och silver också.. läggger upp en bild i galleriet så får ni se

• Fenixx

ja det är väldigt skönt att få skriva av sig och bolla lite fram och tillbaka med saker så.

om 3h kommer vårat toast-par så ska vi gå igenom deras uppgifter och allt.

• KatjaB

gjorde en bolero till tärnorna nu idag, gå in på bloggen o kika om ni vill se. Tyckte den blev fin

• Tausen

KatjaB: Vad fina de var!! :)

Vi fick gemensam möhippa/svensexa i helgen, var riktigt roligt. Vi fick lite uppdrag under dagen som vi fick hämta i olika butiker. Bl.a. att få folk att ta kort på oss när vi gjorde olika saker och slutligen en föreställning på scenen i parken. Efter alla uppdrag blev det grillning och lekar. Var jättekul och alldeles lagomt..var lite rädd för en massa pinsamheter innan.. :P

• KatjaB

Tausen skrev 2010-06-06 19:07:23 följande:
    KatjaB: Vad fina de var!! :)Vi fick gemensam möhippa/svensexa i helgen, var riktigt roligt. Vi fick lite uppdrag under dagen som vi fick hämta i olika butiker. Bl.a. att få folk att ta kort på oss när vi gjorde olika saker och slutligen en föreställning på scenen i parken. Efter alla uppdrag blev det grillning och lekar. Var jättekul och alldeles lagomt..var lite rädd för en massa pinsamheter innan.. :P

tack ja de blev riktigt bra o var lättare än vad jag trodde att göra. Hoppas de gillar dem också, jag vet ju att de gillade idén iallafall

• Fenixx

tausen>> ah vad skoj med möhippa/svensexa!

själv så hade vi våra toastpar här idag och allt gick så bra med planeringen och dem var så engagerade i allt och hade roliga ideér.

och det bästa av allt..dem fixar festhäftena!! så skönt att slippa haha. vissa grejer som vi verkligen vill ha med skickar vi bara över, sen tar dem över resten.

• mammab

Vi har säkert pratat om detta tusen ggr tidigare i tråden men jag fråga igen, hehe..

Hur mycket alkohol ska man räkna per person på ett ungefär under hela dagen från välkomst bubbel till baren?

Svar på tråden Bröllop 2010 del 10