08/08-09
Hur går det för er som gifter sig denna underbara dag.
Vi börja få ihopa allt men fortfarande en hel del kvar.
Vi träffade vår präst idag. Det va en helt underbar präst.
Hur går det för er som gifter sig denna underbara dag.
Vi börja få ihopa allt men fortfarande en hel del kvar.
Vi träffade vår präst idag. Det va en helt underbar präst.
Lycka till alla..hoppas ni får en underbar dag!
Fy fan vilken natt, jag kan inte sova längre. Det här är det värsta jag har varit med om!!
Ha en trevlig dag, jag är super nervös...
Äntligen har den kommit,bästa dagen i mitt liv förhoppningsvis. Har sovit förvånadsvärt gott inatt och nu har jag bara härliga fjärilar i magen. Ingen stress, ingen panik utan allting har flytit på precis som det ska.
Lycka till alla ni som gifter er idag. Vi kunde inte fått bättre väder!
Gud vad skönt att du fick sova bra!
Varken jag eller min mamma sov bra och drog på oss ngn slags vätskebrist så mamma fick gå efterhuvudrätten och jag mådde dåligt hela dagen fram till 22 typ. Men jag är ändå nöjd med dagen- alla hade kul, det kom flera fina tal och alla grät i kyrkan .
Grattis alla som gifte sig igår! Hoppas att er dag blev underbar!
Grattis på er!! Här har allt gått bra... Kram på er
Då är även jag en trött men otroligt lycklig fru.
Berättar mer en annan dag reser iväg ett par dagar imorgon.
Där är lite foto från igår om någon vill se.
Det finns en nackdel med sin bröllopsdag. Den tar så fort slut
Ja, nu är man fru! Gud vilken underbar dag, det var så mycket bättre än vad jag någonsin vågat drömma om!
Har lagt upp någon bild i galleriet, fler kommer senare! Väntar bara på att dom ska bli skickade till oss
Är helt färdig idag, natten innan bröllopet kunde jag inte sova.. .blev totlat 3 timmars sömn kanske.. hihi! Mådde så dåligt på morgonen och tänkte mer än en gån att det skulle aldrig gå det här! Men det gjorde det!!
Fick ni några missöde? Vi hade lite körigt... fotografen kom 30minuter för sent! Jävlar vad arg jag var...
Sen när vi kommer till kyrkan upptäcker jag att jag glömt brudbuketten hemma i huset... hahah! Vilken panik det blev, men då är det tur att man inte bodde så längt ifrån yrkan och syrran kastade sig i bilen och körde för att hämta den!
Men trots dessa missöde så blev det helt underbart fantastiskt!
Så är man då äntligen fru! Dagen var helt fantastisk, kunde inte ha blivit bättre
Hoppas ni andra hade en minst lika underbar dag som vi
Nu är jag fru,o de känns alldeles underbart..allt flöt på så bra..serveringspersonalen va super o maten underbar..!!
Nu åker vi på bröllopsresa..
Grattis till alla nygifta ...!
Ohh vilken underbar dag det var i lördags.
Här finns bilder om någon vill se
sabinesblogg.blogspot.com/
Grattis till er alla som oxå blev äkta hälfter i helgen!!! Vad fina ni var, ni som lagt ut bilder!
Hade även jag en underbar dag. Inte ens besvikelsen över att brudbuketten inte såg ut som jag tänkt tog ner humöret. Vilket väder sen! Längtar så efter fotografens bilder.
sååå fort det var över! Känns konstigt som att vara i lite av ett vakuum just nu.
Allt var helt fantastiskt och flera har sagt att det var det finaste och bästa bröllop de varit på och det är ju n-vis kul att höra! Vi känner oss väldigt nöjda.
Längtar efter att se film- och fotobevisen...
wohoo..nu är man gift!!!
har lagt upp bilder från bröllopet:)
Det går inte att se dina bilder
nu kan man se bildera:) hoppas jag!
jeanetteochfamiljen.blogg.se/
Här kan ni se några av mina bilder.
Kul att få ett ansikte på er alla :)
Mvh/Fru Jeanette
Grattis på Er alla i efterskott. Våran dag var helt underbar!!!
Igår fick vi videon från vårt bröllop. Jag har redan hunnit se den 2 ggr. Det är helt underbart att få drömma sig tillbaka och få höra alla tal igen.