• anapanasiti

    Fler 27 juni-brudar?

    Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över

  • Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?
  • möklintabröllop

    Vilken tid har ni vigseln på lördag?
    Vi har klockan 13.00!

  • AIE

    Vi gifter oss kl 16..Ska bli strålande sol och 25 grader varmt här i Mora! Kan inte fatta att vi får SOL!!!!!
    Kan det bli bättre?

    Jag har varit och fått mina naglar gjorda idag och imorn är det dags för extensions.
    Måste bara öva ikväll på att sätta fast mina lösfransar..Vill ju inte se ut som en clown....

    Jag är också mest nervös för cermonin i kyrkan. Just det att alla är där för att se oss...HJÄLP!!!
    Snacka om scenskräck.. Tänk om jag snubblar på kjolfållen och landar platt på mage i altargången??

  • möklintabröllop

    Vi ska inte öva...prästen tyckte inte det brukar behövas!


    mrsholm skrev 2009-06-24 11:14:18 följande:
    15.00... Vi ska öva idag klockan 14.00. Spännande=)
  • nni
    möklintabröllop skrev 2009-06-24 05:55:27 följande:
    Vilken tid har ni vigseln på lördag?Vi har klockan 13.00!
    Samma här
  • lottis77

    Ja, vi lär inte kunna klaga på vädret iallafall. Med tanke på hur vädret var på midsommar så får man INTE gnälla över att det är så varmt...

    Ha en mysig dag imorgon och en underbar dag på lördag! GRATTIS ALLA!!!!!!! Kram

  • Linda Louise
    lottis77 skrev 2009-06-25 22:21:34 följande:
    Ja, vi lär inte kunna klaga på vädret iallafall. Med tanke på hur vädret var på midsommar så får man INTE gnälla över att det är så varmt... Ha en mysig dag imorgon och en underbar dag på lördag! GRATTIS ALLA!!!!!!! Kram
    Håller med! Hoppas att ni får en underbar bröllopsdag och att alla planer och drömmer slår in! Nu går jag in i bubblan. Ska lägga fram allt jag måste ha med mig till frissan imorgon bitti och sedan börja preppa för kvällens familjegrillfest på gården. Dags att samla de närmsta och käraste och börja fira... Ha det så bra nu. NJUT!
    kramar!
  • anna01

    Har lagt upp lite bilder från igår. Längtar till att få se era. Hoppas ni alla hade en toppen dag

  • nni

    Grattis till oss Alla!
    Vi hade den Bästa Dagen ever! Nu ska vi snart på smekmånad till Italien och njuta! Vi e så lyckliga!! Kram

  • mrsholm

    GRATTIS till er alla!!
    Nu är vi herr och fru Holm...GUD vad fantastiskt allt var!

  • Linda Louise

    Över alla förväntningar. Alla...
    Grattis alla nyblivna fruar!

  • HavsVigsel

    Jaha nu har vi legaliserat sexet! Hade en kanon helg som någon sagt innan. Över alla förväntningar!

  • AIE

    Grattis allihopa!!
    Ligger bilder i mitt galleri för dem som vill se!
    Imorn är första dagen på mitt nya jobb....Spännande!

Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?