• anapanasiti

Fler 27 juni-brudar?

Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över

• Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?
  • möklintabröllop

Helt otroligt att det bara är en vecka kvar.
    Men jag vaknade med ont i halsen, kli i näsan & feberkänsla. Fast det är väl bra att det är nu jag har det. Hinner förhoppningsvis bli frisk.

• AIE
    anna01 skrev 2009-06-20 07:00:19 följande:
    1 Vecka kvar
    Jag vet... Känns helt fantastiskt att om en vecka vid den här tiden så sitter jag hos frissan med min tärna och blir fixade!

Känns skönt att vara på plats här i Mora.. I tors så var vi och kollade vart vi ska fotas. Det blir på Zorngården vilket kommer bli helt underbart fint om vädret är med oss.

Sen har vi stämt av allt med vår toastmaster så ha vet på ett ung hur kvällen kommer se ut...

Måste berätta, jag har ju velat så om det med slöjans vara eller icke vara..
    Så hittade jag en lång slöja med broderier här på BT´s annonser som en tjej sålde för 200 kr ink frakt. Superbilligt! Det är en Aspera som har kostat 2500 kr..
    Fick den i tors och Jösses vad fin den var! Var tom med pärlor inbroderade....
    Så, slöjans vara eller icke vara är numera fastställd till att det blir slöja för mig.. Tänkte ha den på mig i kyrkan men under middagen sen så åker den nog av...
  • nni

JAA 1 vecka kvar!!!! Men jag e nervös! Hur ska jag klara dagen, det måste gå!

• anna01

Roligt att du hittade slöjan med stort D Jag stog också i valet och kvalet, de blev med slöja

AIE skrev 2009-06-20 10:28:28 följande:
    Jag vet... Känns helt fantastiskt att om en vecka vid den här tiden så sitter jag hos frissan med min tärna och blir fixade!Känns skönt att vara på plats här i Mora.. I tors så var vi och kollade vart vi ska fotas. Det blir på Zorngården vilket kommer bli helt underbart fint om vädret är med oss. Sen har vi stämt av allt med vår toastmaster så ha vet på ett ung hur kvällen kommer se ut...Måste berätta, jag har ju velat så om det med slöjans vara eller icke vara..Så hittade jag en lång slöja med broderier här på BT´s annonser som en tjej sålde för 200 kr ink frakt. Superbilligt! Det är en Aspera som har kostat 2500 kr..Fick den i tors och Jösses vad fin den var! Var tom med pärlor inbroderade....Så, slöjans vara eller icke vara är numera fastställd till att det blir slöja för mig.. Tänkte ha den på mig i kyrkan men under middagen sen så åker den nog av...
  • lottis77

Flickor, har ni sett 10-dygnsprognosen? Ser lovande ut för stora delar av vårat avlånga land. Må detta hålla i sig så att det inte dyker upp några oönskade prognoser lite närmare....

Jag drömmer stressdrömmar varje natt nu. Började grina ordentligt på vigselsamtalet när vi övade på själva vigseln så nu har jag hakat upp mig på att jag kommer stå med ansiktet ihopskrumpet hela akten och snora. Försöker intala mig att det är helt ok om jag gör så men jag köper det inte riktigt. Förhoppningsvis löser det sig. Är ju ändå omgiven av familj och vänner. Glömmer det ibland..

• Linda Louise

Nu ikväll har jag stått och bakat basilika- och västerbottenosthjärtan (www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m3424207.html) till välkomstbubblet. Blev jättefina! Passade på att trycka i mig ungefär en halv plåt (give or take) så hela magen känns som en mjölklump nu. Inte att rekommendera. Vad pysslar ni med ikväll?

• möklintabröllop

Inte många dagar kvar!
    Trist att jag har blivit dunder förkyld, hade fästing på mig i går & dottern gjorde illa sig på fotbollsmatchen.
    Men men det ska ju strula lite innan man blir gift, sägs det!

• anna01

Usch å fy vad nervös jag är. vaknade och hade ont i magen Mardrömmarna har gått över i alla fall Äldsta sonen var sjuk i helgen så jag bävar för att de kommer gå runt nu.
    Ha en bra solig dag på er

• nni
    lottis77 skrev 2009-06-20 20:26:40 följande:
    Flickor, har ni sett 10-dygnsprognosen? Ser lovande ut för stora delar av vårat avlånga land. Må detta hålla i sig så att det inte dyker upp några oönskade prognoser lite närmare....Jag drömmer stressdrömmar varje natt nu. Började grina ordentligt på vigselsamtalet när vi övade på själva vigseln så nu har jag hakat upp mig på att jag kommer stå med ansiktet ihopskrumpet hela akten och snora. Försöker intala mig att det är helt ok om jag gör så men jag köper det inte riktigt. Förhoppningsvis löser det sig. Är ju ändå omgiven av familj och vänner. Glömmer det ibland..
    JA det ska bli 22 grader o sol på lördag!! Alldeles utmärkt! Och vigseln kommer ske utomhus isf, JAA!!

Jag e osså nervös som ni andra, men nu börjar saker o ting falla på plats runt omkring. Men cermonin, den e jag mest nervös över. Sedan kommer nog dagen flyta på.
Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?