Fler 27 juni-brudar?
Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över
Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över
1 Vecka kvar
Helt otroligt att det bara är en vecka kvar.
Men jag vaknade med ont i halsen, kli i näsan & feberkänsla. Fast det är väl bra att det är nu jag har det. Hinner förhoppningsvis bli frisk.
JAA 1 vecka kvar!!!! Men jag e nervös! Hur ska jag klara dagen, det måste gå!
Roligt att du hittade slöjan med stort D Jag stog också i valet och kvalet, de blev med slöja
Flickor, har ni sett 10-dygnsprognosen? Ser lovande ut för stora delar av vårat avlånga land. Må detta hålla i sig så att det inte dyker upp några oönskade prognoser lite närmare....
Jag drömmer stressdrömmar varje natt nu. Började grina ordentligt på vigselsamtalet när vi övade på själva vigseln så nu har jag hakat upp mig på att jag kommer stå med ansiktet ihopskrumpet hela akten och snora. Försöker intala mig att det är helt ok om jag gör så men jag köper det inte riktigt. Förhoppningsvis löser det sig. Är ju ändå omgiven av familj och vänner. Glömmer det ibland..
Nu ikväll har jag stått och bakat basilika- och västerbottenosthjärtan (www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m3424207.html) till välkomstbubblet. Blev jättefina! Passade på att trycka i mig ungefär en halv plåt (give or take) så hela magen känns som en mjölklump nu. Inte att rekommendera. Vad pysslar ni med ikväll?
Inte många dagar kvar!
Trist att jag har blivit dunder förkyld, hade fästing på mig i går & dottern gjorde illa sig på fotbollsmatchen.
Men men det ska ju strula lite innan man blir gift, sägs det!
Usch å fy vad nervös jag är. vaknade och hade ont i magen Mardrömmarna har gått över i alla fall
Äldsta sonen var sjuk i helgen så jag bävar för att de kommer gå runt nu.
Ha en bra solig dag på er