• anapanasiti

Fler 27 juni-brudar?

Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över

• Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?
  • mrsholm

Oj...nu börjar listan arta sej=) Någon som funderat på datum och plats. De närmar sej ju liksom och antar att fler än jag har rätt mycket annat att oxå fixa med...

• brud27juni

Kanske mötas i mitten av allt?

Någon med förslag? Jag har nästan allt klart så jag är väldigt flexibel :)

• nni
    brud27juni skrev 2009-05-06 13:37:25 följande:
    Kanske mötas i mitten av allt?Någon med förslag? Jag har nästan allt klart så jag är väldigt flexibel :)
    Rolig tanke. Men hinner vi? Eller att vi träffas efteråt?!
  • mrsholm

Jag har tre barn och några helger inbokade redan med annat, Liseberg o Loka Brunn=D. Skulle det bli en helg jag kan innan 27:e vore de skoj men annars träffas ja gärna efter...

• brud27juni

Jag kan tänka mig en resa till GBG. e JU HÄLFTEN DÄRIFRÅN SÅ VARFÖR INTE. :)sorry för caps lock... orkade inte skriva om. :)

• mrsholm

Ja kan tänka mej att åka dit oxå! Ska vi ses på dagen eller blir de en övernattning?

• LirreMagic

Hade varit trevligt att ses men jag har tyvärr inte möjlighet till det. I stort sett alla helger är uppbokade fram till bröllopet och de som inte är helt spikade riskerar ju innehålla en möhippa.

• brud27juni

Lär nog bestämma oss snart då tiden rinner iväg :)

• sweedie70

jag verkar inte vara den snabbaste, visste inte att det fanns en tråd för oss... bättre sent än aldrig...

Anapanasiti: Hässleholm, Skåne
    Imma: Järfälla, Uppland
    brud27juni: Kungsholmen,Stockholm
    Lottis77: Uppsala
    Mrsholm: Degerfors, Värmland
    ÖBRUD: Göteborg
    nni: Eslöv, Skåne
    Sweedie70: Åre, Jämtland

Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?