Fler 27 juni-brudar?
Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över
Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över
Oj...nu börjar listan arta sej=) Någon som funderat på datum och plats. De närmar sej ju liksom och antar att fler än jag har rätt mycket annat att oxå fixa med...
Kanske mötas i mitten av allt?
Någon med förslag? Jag har nästan allt klart så jag är väldigt flexibel :)
Jag har tre barn och några helger inbokade redan med annat, Liseberg o Loka Brunn=D. Skulle det bli en helg jag kan innan 27:e vore de skoj men annars träffas ja gärna efter...
Jag kan tänka mig en resa till GBG. e JU HÄLFTEN DÄRIFRÅN SÅ VARFÖR INTE. :)sorry för caps lock... orkade inte skriva om. :)
Ja kan tänka mej att åka dit oxå! Ska vi ses på dagen eller blir de en övernattning?
Hade varit trevligt att ses men jag har tyvärr inte möjlighet till det. I stort sett alla helger är uppbokade fram till bröllopet och de som inte är helt spikade riskerar ju innehålla en möhippa.
Lär nog bestämma oss snart då tiden rinner iväg :)
jag verkar inte vara den snabbaste, visste inte att det fanns en tråd för oss... bättre sent än aldrig...
Anapanasiti: Hässleholm, Skåne
Imma: Järfälla, Uppland
brud27juni: Kungsholmen,Stockholm
Lottis77: Uppsala
Mrsholm: Degerfors, Värmland
ÖBRUD: Göteborg
nni: Eslöv, Skåne
Sweedie70: Åre, Jämtland
50 dagar kvar...