• anapanasiti

Fler 27 juni-brudar?

Hur långt har ni kommit med planeringen? Det hade varit roligt att följas åt och diskutera saker som vi undrar över

• Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?
  • mrsholm

Gud vad skönt att bara åka bort efteråt! Vi funderar på att åka vid jul istället för vi vill åka till asien någonstans... Vi kan bara inte bestämma om barnen ska få åka med eller ej. Det är ju ändå en bröllopsresa å då ska man ju rå om varandra=) Samtidigt saknar jag mina små bara jag är ifrån dem en helg o den minsta har ja bara varit ifrån typ två timmar. Jag vet inte om jag bara skulle sakna dem å inte få kul ändå oom vi lämnar dem hemma... Ja ja nu ska vi ju inte åka förän till vintern så vi får väl fundera!

• nni
    oliveroebbasmamma skrev 2009-05-14 08:49:41 följande:
    Hej på er...Här är en till som kommer att stå brud den 27 juni i år!har inte riktigt fattat att det bara är några veckor kvar! Vi bestämde oss i februari för att gifta oss i samband med vår sons dop, och sen var karusellen igång!Allt är fixat utom mina brudskor..hehe!! Vet inte varför just det är problemet, men eftersom min klänning är lite annorlunda (finns bild i galleriet) så är skorna extra viktiga då dom syns helt o hållet! NÅgra förslag???
    Vilken vacker klänning! Jag tänker direkt, blåa skor. Mellanblå/mörkblå matta kanske. Lär finnas i vanlig skoaffär.
    Jag funderar på gråa skor till min creme färgade klänning. Ska ha grått smink o min blivande grå kostym...
  • nni
    mrsholm skrev 2009-05-14 08:52:58 följande:
    Gud vad skönt att bara åka bort efteråt! Vi funderar på att åka vid jul istället för vi vill åka till asien någonstans... Vi kan bara inte bestämma om barnen ska få åka med eller ej. Det är ju ändå en bröllopsresa å då ska man ju rå om varandra=) Samtidigt saknar jag mina små bara jag är ifrån dem en helg o den minsta har ja bara varit ifrån typ två timmar. Jag vet inte om jag bara skulle sakna dem å inte få kul ändå oom vi lämnar dem hemma... Ja ja nu ska vi ju inte åka förän till vintern så vi får väl fundera!
    Har själv inga barn. Men fundera på!! Ta med med en barnvakt e ett exempel?
  • nni
    ÖBRUD skrev 2009-05-18 11:50:15 följande:
    40 dagar...
    Ja 40 dagar, iiih, det går undan!
  • brud27juni

räknar åxå ner.. har så ont i magen så fort jag tänker på det.. hade tjejjerna över här i helgen.. provade klänningen.. oj oj vad ont i magen jag fick.. dessutom funderar jag på min slöja om den är för tät...

:S

• AIE

hej! Får jag vara med? Vi gifter oss i Dalarna, Mora kyrka den 27 juni!
    Känns nyss som det var lääänge kvar o nu är jag tokstressad...

• brud27juni

Här är alla välkomna :) Göm inte föja med och skriva in dig för ev träff efter dagen D. :)

AIE skrev 2009-05-18 12:31:08 följande:
    hej! Får jag vara med? Vi gifter oss i Dalarna, Mora kyrka den 27 juni!Känns nyss som det var lääänge kvar o nu är jag tokstressad...
  • mrsholm

Ja ALLA får va med...bara skoj ju!!
    Känner mig ovanligt lugn inför dagen D men värre inför möhippa. Man undrar ju så när de blir=)

• Tess Dennis

Hej på er.. längesen nu. Hur går det? :)
    Jag oroar mig också lite för möhippan :P enda helgen som är ledig för mig är helgen som kommer nu. Om det inte blir denna helgen undrar jag hur dom ska lösa det.. Jobbar sen 3 av fyra helger innan bröllopet. *nervös* haha :)

Någon som haft sin möhippa?

Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?