Vad kostar er bröllopsresa?
Jag är nyfiken på att höra hur mycket ni lägger på er bröllopsresa.
Jag är nyfiken på att höra hur mycket ni lägger på er bröllopsresa.
Allt kommer att gå på ca 40 000 strax över kanske. Vi åker till Los Angeles i 16 dagar. När vi är där kommer vi att åka till Las Vegas, Grand Canyon och Palm Springs. Jag längtar så himla mycket. =)
vilken månad åker ni?
vilken researrangör?
En helt vanilg charter till Kreta blir det för våran del. ca 10 000+fickpengar...
vi tänkte åka till Nice på franska riverieran mån-fredag och det kommr att få på 8000:- flyg och hotel, tyckte det var toppenpris.
Tycker inte att man behöver åka långt på sin bröllopsresa. Vi tänkte först ta en tripp till stockholm men det skulle kosta mer än till Nice!!! Har hört av andra att om man åker direkt eller några dagar efter bröllopet förstör resan intrycket av bröllopet.
40 000 för resa o boende i en månad
40000 kanske? Åker till Thailand 4-5 veckor med två små. Resan nästan betald genom sambons flygbonus men allt annat tillkommer och räknar med den summan ungefär.
Vi åker i mitten av maj med Discovery travel. I priset ingår bröllopsceremoni på stranden (vi gifter oss först lagligt på Arlanda), blommor, middag på stranden, champagne, parmassage och lite annat.
22500kr all inclusive. Vi åker till Cypern en vecka för sol och bad.
Vi funderar antingen på att åka till Kenya Safari + Zanzibar = 14 dagar. Runt 60 000.
Eller Sadinien + Korsika = 14 dagar. Cirka 25 000.
Vet inte vilken vi väljer. Den första är vår drömresa, men den kostar...den andra är lite mer budgetalternativ.
21200 kr, all inclusive, Kusadasi turkiet, två veckor.
www.nazar.se
14000 kr en vecka på Skiathos Grekland
2 veckor i Phuket på nybyggt 4-stjänigt hotell för 23.000 kr Fritidsresor.