Vad kostar er bröllopsresa?
Jag är nyfiken på att höra hur mycket ni lägger på er bröllopsresa.
Jag är nyfiken på att höra hur mycket ni lägger på er bröllopsresa.
Annars finns en liten by som heter Majorda, och där finns ett superhärligt hotell som heter Kenilworth Beach Resort. Helt underbart ställe med stor pool, poolbar, hängmattor under palmerna och strandläge. Perfect!
Personligen skulle jag inte åka till Anjuna på en bröllopsresa, men det beror ju på vad man är ute efter. Det ligger ju i norra delen av Goa och är väl lite mer "vilt" och "stökigt" i jämförelse. Inte lika fina hotell heller. Men som sagt, det beror ju på vad man är ute efter.
vi åker till curacao i västindien för ca 40.000:- inkl. flyg och boende i 2 veckor.
Åhh Goa är/var sååå underbart! va där -96 och längtar fortfarnade tillbaka. då fanns det nästan ingen turism alls i Goa.. Vi levde hela familjen 3barn och så mamma och pappa för 1000 kr i två veckor och ändå ät vi ute alla mål och va på rundturer och shoppade... Hoppas det fortfarnade är billigt
5000:- för resa och boende, vi tar en långhelg i Berlin.
Emmeli o Markus skrev 2008-12-20 21:10:35 följande:
tippar på totalt drygt 10000, sparesa m 5 övernattningar i polen.
Boende på "lyx" hotell m spaanläggning, så i de pengarna ingår även någon behandling samt mat
Hej! 46000 kostar resan, vi ska till aruba (helpension), vet inte hur mkt vi ska ha i fickpengar men har önskat oss pengar i bröllopspresent.
Två veckor sol och bad i Tunisien - 14.000:- för oss tillsammans. Fyrstjärnigt hotell med halvpension. Det blir ju ytterligare några tusen i fickpengar.
Arvikafestivalen; 4 dagar för ca 3000 allt som allt.