• Längtansfulla

Vad kostar er bröllopsresa?

Jag är nyfiken på att höra hur mycket ni lägger på er bröllopsresa.

• Svar på tråden Vad kostar er bröllopsresa?
  • MV85

Ingen aning eftersom han vägrar berätta vart vi ska...! Men det blir säkert trevligt, han är van att resa o har koll på det mesta... Vet vissa saker om dit vi ska, eller vägen dit... men ingen aning om vart det blir!

• 040409

ca 15000 kr, 1 vecka egypten all inclusive

• Tooticki
    MV85 skrev 2009-01-23 13:43:05 följande:
    Ingen aning eftersom han vägrar berätta vart vi ska...! Men det blir säkert trevligt, han är van att resa o har koll på det mesta... Vet vissa saker om dit vi ska, eller vägen dit... men ingen aning om vart det blir!
    Spännande!

Vår resa gick på ca 45 000 kr inkl allt. Vi var två veckor i Chile och Argentina. Vårt boende var gratis.
  • MV85
    Tooticki skrev 2009-01-23 13:46:48 följande:
    Spännande!Vår resa gick på ca 45 000 kr inkl allt. Vi var två veckor i Chile och Argentina. Vårt boende var gratis.
    Japp, mycket! Ska bli kul att se vad han hittat på... han hävdar att detta är hans hämnd för att han inte får veta något om min klänning innan bröllopsdagen.. Har bara lovat honom att den inte ska vara lila eller grön *S*
  • Mamli

oj..vi räknar med 40.000 och vi ska bara till sthlm eller köpenhamn. 4stjärnigt hotell 4-5nätter. + shopping.

• MalinJohn

Hej,

Två veckor i svit på 5 stjärningt hotell på Bali kostar 35.000.-
    Då tillkommer fickpengar och mat, men vi önskar oss resan i present.

• GladaEmma

Vår kostar knappt 19.000:- för 2 veckor fyrstjärnigt (endast vuxna) med frukost på Samos

• Tess80

Vi ska till Venedig på bröllopsresa, åka i gondolerna och pröva den italienska matkulturen. Bara gå runt och mysa och titta på dom härliga byggnaderna och museumen som finns hi hi!

Har ännu inte kollat pris och boende osv. men vi önskar ju oss bidrag till smekmånaden i bröllopspresent, resten lägger vi ju till själva. Tror vi åker i max 1 vecka pga. att jag inte klarar av att vara utan våran son så länge (typisk "mamma" jag vet..)

• J D

Mamli skrev 2009-01-23 13:57:41 följande:
    oj..vi räknar med 40.000 och vi ska bara till sthlm eller köpenhamn. 4stjärnigt hotell 4-5nätter. + shopping.

Oj! Hur kan det bli så dyrt?

• sokkerstruten

ja för dom pengarna kan man ju får världens resa/semester!
    J D skrev 2009-01-23 15:04:47 följande:

Oj! Hur kan det bli så dyrt?
Svar på tråden Vad kostar er bröllopsresa?