• Längtansfulla

Vad kostar er bröllopsresa?

Jag är nyfiken på att höra hur mycket ni lägger på er bröllopsresa.

• Svar på tråden Vad kostar er bröllopsresa?
  • Undertecknad

Hehe... nope. Det blir nu i vinter. Får hoppas på en massa snö, så kan vi elda på i öppna spisen. Mmmm...

Boomtown skrev 2008-12-20 14:29:29 följande:
    Låter underbart! Blir det mitt i sommaren? Den möjligheten har jag inte ens tänkt på. Men jag har inget bra alternativ till sommarstuga
  • lolca

Vår resa går på 19 000 kronor för en vecka på Korsika med halvpension (ingår frukostbuffé och trerättersmiddag i priset).

• sokkerstruten

Vi ska på safari i kenya en vecka och sedan en veckas solsemester till zanzibar.

Resan och transfere med guide, boende i två veckor, hel pension första veckan och halv pension andra vackan 60.000 kr.

Vi vet inte riktigt än hur mycket fick penga vi ska ta med oss. Vi kommer också önska oss bidrag till resan som bröllopspresent!

Mycket pengar! Men en dröm resa för oss som ÄLSKAR att resa!

• Tjinglan

45000 kronor 4- och 5-stjärniga hotell Lankawi+Kuala Lumpur drygt 2 veckor

• jojanna

vi skall till Goa, Indien och har bara tagit flyg tur och retur, det blev 10 000. Sedan har vi räknat med 10 000 till för att boende och nöjen. Mycket billigare så, då jag kollade upp charter resor till Goa gick de på ca 50000 för 2pers. Vi sticker iväg genast efter att vi gift oss! Väntar och längtar SÅÅ!!!

• Comfortably numb

53 000:- för all inclusive i Cancun, mexico, för oss båda + ca 4-5000:- i fickpengar kommer dock ha väldigt litet bröllop, lägger det mesta på resan...

• Joji

Vi vet inte ännu... Om vi ska till Australien som vi funderar på så blir det nog en hel del... Vi älskar att resa, och lägger gärna pengar på det.

• Pumpkin
    jojanna skrev 2008-12-20 17:14:34 följande:
    vi skall till Goa, Indien och har bara tagit flyg tur och retur, det blev 10 000. Sedan har vi räknat med 10 000 till för att boende och nöjen. Mycket billigare så, då jag kollade upp charter resor till Goa gick de på ca 50000 för 2pers. Vi sticker iväg genast efter att vi gift oss! Väntar och längtar SÅÅ!!!
    Ni kommer att få det underbart, Goa är paradiset på jorden Vart i Goa har ni tänkt er?
    Alla älskar Skellefteå AIK
  • feministbrud

Vi kommer att lägga ca 30000 inkl allt. En rundresa på egen hand i Kina är vår plan.

Svar på tråden Vad kostar er bröllopsresa?