• umekicki79

Pernillas brudbutik?

Funderar på att beställa mina bröllopsskor på "Pernillas brudbutik" och undrar nu om någon har handlat av henne och isåfall om ni är nöjda med skorna och servicen.

• Svar på tråden Pernillas brudbutik?
  • starlet2
    Pizan skrev 2008-12-20 21:50:29 följande:
    OK, men det funkade alltså med dessa brudskor från Pernillas brudbutik?Jag vet inte om jag vågar köpa ett par högklackade som man bara kan använda en gång, och om jag har otur inte ens det. Jag vill ju verkligen inte ha ont i ryggen och bli krokig på min bröllopsdag.Jag funderar också på att införskaffa ett par mer vanliga högklackade från t ex Ecco, och kanske göra så att jag har på mig dem fram till altaret. Resten av dagen kan jag sen strosa runt i ett par lågklackade, men om jag köper två par skor så vill jag gärna ha skor som jag kan använda mer än endast en dag.
    Ja, dessa fungerar bra för mig. De är ju som sagt inte så höga klackar. Jag kommer att använda skorna mer än en gång, passar bra att ha även vid andra tillfällen.
  • Igia

Vad jobbigt. Mot diskbråck vet jag att många blivit hjälpt av sådan träning, inte mot själva diskbråcket men mot smärtan. Ofta tappar man mkt stabilitet och styrka efter sådana skador och operationer...
    Var det diskbråcket du opererade el skoliosen?

Pizan skrev 2008-12-20 21:47:27 följande:
    Jag vet inte om det hjälper mot de ryggproblem som jag har, vilka är skolios och diskbråck. Jag har gått hos sjukgymnast i flera år och blivit opererad men det har i varje fall inte gjort att jag har blivit helt besvärsfri.
  • SM09

Åhhh, idag kom äntligen mina skor! Och nu passade dom perfekt, det återstår nu bara att gå in dom, men jag har ju tills i maj på mig

Superfina skor och superservice, jag kan bara rekomendera er andra att köpa skor från Pernillas brudbutik.

• umekicki79

Här är det en till som fått skor idag! Är MYCKET nöjd. Har dock inte lika länge att gå in skorna som SM09, eftersom vi gifter oss nästa månad!!! IIIIIIIIIIHHHHHHHHH börjar bli lite nervös faktiskt!

• MulleNuh

Jag fick också skorna idag! MEN dom satt inte skönt alls!!

Eller dom är lagom och så, men remmen jag har över fötterna känns för kort!? Kanske den töjer sig en aaaaning!?!?

• SM09

Nu blir jag nyfiken, vad har ni andra valt för modell och färg? Själv så köpte jag ett par Ivory-färgade Ella. Köpte först hem ett par Champagne-färgade Charlotte, men dom var för små och jag tyckte inte riktigt att man kunde kalla dom champagnefärgade, och när jag ändå var tvungen att beställa nya så gjorde jag en helomvändning och beställde en helt annan modell.

Men som sagt, jag är mycket nöjd.
    Ni andra, hur tycker ni att storleken var, jag fick lov att beställa 2 storlekar större än vad jag har annars på vanliga skor.

• SM09

Hihi, jag kom på en annan sak. Vi tre som har fått våra skor idag, våra skor har ju troligtvis rest "tillsammans" från China.

• MulleNuh

Jag har bild i galleriet.. Jag tycker om färgen (champagne) Men dom är som sagt inte sköna..

SM09 skrev 2009-01-02 23:30:41 följande:
    Nu blir jag nyfiken, vad har ni andra valt för modell och färg? Själv så köpte jag ett par Ivory-färgade Ella. Köpte först hem ett par Champagne-färgade Charlotte, men dom var för små och jag tyckte inte riktigt att man kunde kalla dom champagnefärgade, och när jag ändå var tvungen att beställa nya så gjorde jag en helomvändning och beställde en helt annan modell.Men som sagt, jag är mycket nöjd.Ni andra, hur tycker ni att storleken var, jag fick lov att beställa 2 storlekar större än vad jag har annars på vanliga skor.
  • SM09

MulleNuh: Är det bak i hälen som dom gör ont? För det gör mina, men jag hoppas att jag hinner "gå bort" det innan den stora dagen.

• MulleNuh

Nej där känns dom bra, utan det är remmen över foten som gör ont..
    Jag tänker iaf skicka mina tillbaka..

SM09 skrev 2009-01-03 10:24:16 följande:
    MulleNuh: Är det bak i hälen som dom gör ont? För det gör mina, men jag hoppas att jag hinner "gå bort" det innan den stora dagen.
  • umekicki79

Nej, va trist!
    Mina är är ganska hårda, men blir bättre och bättre ju längre jag går i dom.... Jag köpte vita "Charlotte" i min vanliga storlek och den passar mycket bra!

MulleNuh skrev 2009-01-03 10:27:45 följande:
    Nej där känns dom bra, utan det är remmen över foten som gör ont..Jag tänker iaf skicka mina tillbaka..
  • MulleNuh

Så.. Nu har jag gjort en ny beställning på skon Kia ist! Hoppas den blir bra..

• Linn74

Skorna har jag ingen erfarenhet av, men jag har köpt min tiara därifrån. Är supernöjd med både den och servicen - snabb leverans och inget krångel.

Svar på tråden Pernillas brudbutik?