Pernillas brudbutik?
Funderar på att beställa mina bröllopsskor på "Pernillas brudbutik" och undrar nu om någon har handlat av henne och isåfall om ni är nöjda med skorna och servicen.
Funderar på att beställa mina bröllopsskor på "Pernillas brudbutik" och undrar nu om någon har handlat av henne och isåfall om ni är nöjda med skorna och servicen.
Vad jobbigt. Mot diskbråck vet jag att många blivit hjälpt av sådan träning, inte mot själva diskbråcket men mot smärtan. Ofta tappar man mkt stabilitet och styrka efter sådana skador och operationer...
Var det diskbråcket du opererade el skoliosen?
Åhhh, idag kom äntligen mina skor! Och nu passade dom perfekt, det återstår nu bara att gå in dom, men jag har ju tills i maj på mig
Superfina skor och superservice, jag kan bara rekomendera er andra att köpa skor från Pernillas brudbutik.
Här är det en till som fått skor idag! Är MYCKET nöjd. Har dock inte lika länge att gå in skorna som SM09, eftersom vi gifter oss nästa månad!!! IIIIIIIIIIHHHHHHHHH börjar bli lite nervös faktiskt!
Jag fick också skorna idag! MEN dom satt inte skönt alls!!
Eller dom är lagom och så, men remmen jag har över fötterna känns för kort!? Kanske den töjer sig en aaaaning!?!?
Nu blir jag nyfiken, vad har ni andra valt för modell och färg? Själv så köpte jag ett par Ivory-färgade Ella. Köpte först hem ett par Champagne-färgade Charlotte, men dom var för små och jag tyckte inte riktigt att man kunde kalla dom champagnefärgade, och när jag ändå var tvungen att beställa nya så gjorde jag en helomvändning och beställde en helt annan modell.
Men som sagt, jag är mycket nöjd.
Ni andra, hur tycker ni att storleken var, jag fick lov att beställa 2 storlekar större än vad jag har annars på vanliga skor.
Hihi, jag kom på en annan sak. Vi tre som har fått våra skor idag, våra skor har ju troligtvis rest "tillsammans" från China.
Jag har bild i galleriet.. Jag tycker om färgen (champagne) Men dom är som sagt inte sköna..
MulleNuh: Är det bak i hälen som dom gör ont? För det gör mina, men jag hoppas att jag hinner "gå bort" det innan den stora dagen.
Nej där känns dom bra, utan det är remmen över foten som gör ont..
Jag tänker iaf skicka mina tillbaka..
Nej, va trist!
Mina är är ganska hårda, men blir bättre och bättre ju längre jag går i dom.... Jag köpte vita "Charlotte" i min vanliga storlek och den passar mycket bra!
Så.. Nu har jag gjort en ny beställning på skon Kia ist! Hoppas den blir bra..
Skorna har jag ingen erfarenhet av, men jag har köpt min tiara därifrån. Är supernöjd med både den och servicen - snabb leverans och inget krångel.