• umekicki79

Pernillas brudbutik?

Funderar på att beställa mina bröllopsskor på "Pernillas brudbutik" och undrar nu om någon har handlat av henne och isåfall om ni är nöjda med skorna och servicen.

• Svar på tråden Pernillas brudbutik?
  • MulleNuh

ikväll ska jag hem till Pernilla! Jag meddelar om det var bra..

• SaraPayam
    MulleNuh skrev 2008-12-18 09:43:43 följande:
    ikväll ska jag hem till Pernilla! Jag meddelar om det var bra..
    Vad kul Hoppas att det går bra
  • starlet2
    SaraPayam skrev 2008-12-18 09:41:06 följande:
    Tack för att du visade klackhöjden Känns den lagom eller tror du att man kan ha lite större klack?
    För mig är höjden lagom, dels för att jag får ont om den är för hög och dels för att jag annars blir längre än min blivande ;). Det går annars säkert bra med lite högre klack som dessutom säkert är finare...
  • MulleNuh

Skorna såg superfina ut!!! Så där kan ni absolut köpa och bli nöjda!!

• Pizan

Ni som får ont av höga klackar, är det ryggen ni får ont i? Jag får nämligen det och det är därför jag tvekar, man vill ju inte gå dubbelvikt som en gammal tant efter ett par timmar. Sen är jag också orolig för att jag ska "knäa" fram till altaret om jag har klack, eftersom jag är så ovan vid det.

• Igia

Nä, jag får ont i fötterna och framför allt de främre trampdynorna och sen har jag lite hallux valgus så stortårna får jag oxå ont i...

Prova att träna lite bålstabilitet på ex storboll så kan du få mindre ont i ryggen. Ett litet tips bara.

Pizan skrev 2008-12-20 13:28:22 följande:
    Ni som får ont av höga klackar, är det ryggen ni får ont i? Jag får nämligen det och det är därför jag tvekar, man vill ju inte gå dubbelvikt som en gammal tant efter ett par timmar. Sen är jag också orolig för att jag ska "knäa" fram till altaret om jag har klack, eftersom jag är så ovan vid det.
  • starlet2
    Pizan skrev 2008-12-20 13:28:22 följande:
    Jag får ont i fötterna, men har även fått ont i ryggen vissa gånger.
  • Pizan
    Igia skrev 2008-12-20 14:06:51 följande:
    Nä, jag får ont i fötterna och framför allt de främre trampdynorna och sen har jag lite hallux valgus så stortårna får jag oxå ont i...Prova att träna lite bålstabilitet på ex storboll så kan du få mindre ont i ryggen. Ett litet tips bara.
    Jag vet inte om det hjälper mot de ryggproblem som jag har, vilka är skolios och diskbråck. Jag har gått hos sjukgymnast i flera år och blivit opererad men det har i varje fall inte gjort att jag har blivit helt besvärsfri.
  • Pizan
    starlet2 skrev 2008-12-20 16:51:24 följande:
    Jag får ont i fötterna, men har även fått ont i ryggen vissa gånger.
    OK, men det funkade alltså med dessa brudskor från Pernillas brudbutik?

Jag vet inte om jag vågar köpa ett par högklackade som man bara kan använda en gång, och om jag har otur inte ens det. Jag vill ju verkligen inte ha ont i ryggen och bli krokig på min bröllopsdag.

Jag funderar också på att införskaffa ett par mer vanliga högklackade från t ex Ecco, och kanske göra så att jag har på mig dem fram till altaret. Resten av dagen kan jag sen strosa runt i ett par lågklackade, men om jag köper två par skor så vill jag gärna ha skor som jag kan använda mer än endast en dag.
Svar på tråden Pernillas brudbutik?