Pernillas brudbutik?
Funderar på att beställa mina bröllopsskor på "Pernillas brudbutik" och undrar nu om någon har handlat av henne och isåfall om ni är nöjda med skorna och servicen.
Funderar på att beställa mina bröllopsskor på "Pernillas brudbutik" och undrar nu om någon har handlat av henne och isåfall om ni är nöjda med skorna och servicen.
Nej nu ljög jag nog lite...kollade mina mejl och det tog bara ca 3 veckor inna skorna levererades :)
Jag beställde därifrån och fick mina skor igår. Är supernöjd!!!! Jättebra kontakt via mailen och fick bra vägledning i vad man skulle ta. Fick maila längden och omkretsen för att få rätt bredd. De sitter som gjutet så jag är verkligen supernöjd!
Hur betalar man??
Visst måste hon beställa sina skor från www.duosheng.cn ?!
Funderar på hur priserna ligger i förhållande?
Om jag räknar ut priset jag fått från Kina företaget och jag räknar med att dollarn ligger i 9 (!?!?!?!) kronor skulle de skorna jag vill ha kosta 511 kr.. Så Pernilla verkar ju billigare.. Ska nog kolla om jag kan flirta in mig hos henne och se om hon kan ta hem de skorna jag vill ha.. Hon har dem inte i sin webbutik....
Förskottsinbetalning på plusgiro eller bankgiro.
ElinPierre: Jag tror att hon beställer skorna från en annan leverantör.
Jo, det kan nog vara så, men skorna var så himla lika, vissa bilder är lika till och med... hmm..
Tack alla för hjälpen! Är sugen på "Charlotte", men är lite osäker på vilken storlek och bredd jag ska välja. Men skon är SÅÅÅÅ SNYGG! Den är verkligen jag! Skulle vilja prova den innan jag beställer, men jag bor ju i Umeå....
Har precis skickat en beställning..... Hoppas att dom passar!!!! (och att dom kommer.... :I)
Maila till Pernilla så får du hjälp med hur du ska mäta foten så beställer hon rätt storlek åt dig.